حضورحداکثری مردم در انتخابات ،پاسخی کوبنده به دشمنان است

ساری - ایرنا - دبیر حزب اعتدال و توسعه استان مازندران با اظهار این که انتخابات آینده به واسطه دشمنی و تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران اهمیت خاصی پیدا کرده است ،گفت : به همین دلیل حضورحداکثری مردم پای صندوق‌های رای ،پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان است.

مهدی قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در شرایط کنونی که دشمن در پی بی رونقی حضور مردم در صحنه انتخابات است، احساس تکلیف مردم برای حضور و تدبیر مسئولان در ایجاد فضای نشاط آور ضروری است .

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در همه انتخابات پس از پیروزی با مشکلات و مسائلی مختلفی از سوی دشمنان مواجه است تا بحدی که دشمنان از هر ابزاری برای به زانو درآودن این نظام استفاده کردند، اما همیشه شکست خوردند.

قاسمی گفت: با وجود تمامی مشکلات و مسائلی که بر مردم این نظام وارد شده است ، اما مردم در عرصه های مختلف حضور داشته و دارند و درواقع  حضورآنان پشتوانه سازی برای نظام را تضمین کرده است و حتی مسئولان نظام با داشتن این پشتوانه توانسته اند در مسائل مختلف بین المللی به بیان مطالب و یا پیگیری امور بپردازند.

این فعال سیاسی مازندران تاکید کرد : همواره با حضور و پشتوانه خوب مردمی است که اتفاق های خوبی در سطح ملی و بین المللی برای کشورمان رقم می خورد و مسئولان برای احقاق حقوق کشورمان با قدرت وارد عمل شوند.

قاسمی با اشاره به اینکه انتخابات ۲۸ خرداد نیز عرصه دیگر حضور و پشتوانه سازی مردم برای نظام است ، بیان داشت: انتخابات ریاست جمهوری به خاطر انتخاب عالی ترین فرد اجرایی کشور بسیار مهم و حیاتی در عرصه های بین المللی است. 

وی اضافه کرد : مردم کشور ما با درک حساسیت  جایگاه ریاست جمهوری و برای اینکه آینده کشور خود را با انتخاب  درست تضمین کنند در این انتخابات نیز حضور پرشوری خواهند داشت .

این فعال سیاسی تاکید کرد : علاوه بر این حضور مردم پای صندوق های رای به دشمنان نشان می دهند که این ملت بعد از گذشت چهل سال همچنان به ارزشهای انقلاب و نظام پایبند هستند و با وجود  مشکلات اقتصادی و معیشتی ؛هیچگاه از این آرمان ها دست بر نمی دارند . 

حضورحداکثری مردم در انتخابات ،پاسخی کوبنده به دشمنان است

قاسمی خطاب به مسئولان گفت : دست اندرکاران این نظام نیز باید برای رفع دغدغه ها و مشکلات مردم تلاش خود را مضاعف کنند تا هر چه زودتر به رضایتنمندی لازم برسیم. 

وی ادامه داد : متاسفانه تحریم های ناجوانمردانه همچون سرعت گیری جلوی مسیر برخی حرکت و فعالیت های مسئولان کشور را گرفته است و مردم نیز می دانند که اگر خلف وعده ای در انجام برخی کارها اتفاق افتاده است ؛خارج از برنامه بوده و ناشی از تحریم ها و دشمنی ها بوده است .

قاسمی افزود : هرچند دولت نیز در حد و توان خود برای رفع مشکلاتی از قبیل تورم و بیکاری تلاش های خود را انجام داده اما با بروز بیماری کووید ۱۹ و آسیب های آن به بخش های اقتصادی و تولیدی این فشارها بر مردم مضاعف تر شده است . 

به گفته این فعال سیاسی تزریق روحیه امیدواری در جامعه و مردم سبب بسترسازی مناسب برای حضور و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات می شود  ؛مساله ای که گروه ها و احزاب باید به آن توجه کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha