امور مالیاتی تهران به سامانه فیزیکی «پنجره واحد شروع کسب و کار» پیوست

تهران- ایرنا- رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: در راستای تحقق مانع زدایی ها از کسب و کار ها، امور مالیاتی شهر و استان تهران به سامانه فیزیکی «پنجره واحد شروع کسب و کار» پیوست.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره امور مالیاتی استان تهران، پنجره واحد فیزیکی برای سرعت بخشیدن به شروع کسب و کار ها و تسریع در امور سرمایه گذاری ایجاد شده است و فعالان اقتصادی که در غالب اشخاص حقوقی (مسئولیت محدود و سهامی خاص) قصد فعالیت دارند، با مراجعه به این سامانه مراحل قانونی کسب و کار را بدون مراجعه به ادارات مختلف آغاز می کند.  

محمد رضا نوری رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران در این باره گفت: «طی توافقی که با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی صورت گرفت، کارآفرینان و فعالان اقتصادی که می خواهند کسب و کار خود را اغاز کنند می‌توانند با مراجعه به این اتاق در خیابان وزرا ضمن ثبت شرکت و پرونده مالیاتی خود را تشکیل دهند. این مودیان با دریافت نام کاربری و کلمه عبور می‌توانند تمامی امور مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی پیگیری نمایند و دیگر نیاز به مراجعه حضوری در ادارات کل ندارند.» 

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران همچنین افزود سامانه تلفنی ارتباط مردمی ۱۵۲۶ جهت آگاهی  به مودیان و فعالان اقتصادی آماده پاسخگویی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha