رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی: انتخاب اصلح، رمز اقتدار کشور است

ارومیه- ایرنا- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی گفت: انتخاب اصلح، رمز اقتدار و شکوفایی کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی است.

"حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر" روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم در انتخاب خود دنبال جناح و حزب نباشند بلکه دنبال افرادی باشند که ایده و توان لازم برای حل مشکلات موجود داشته و کاربلد، دارای تجربه و دانش بالا در حوزه اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی و حوزه های مختلف دیگر باشند.

وی اظهار داشت: مردم در انتخاب خود به این مهم توجه کنند چه کسی می تواند وحدت ملی را افزایش دهد و چه فردی می تواند با ارایه طرح و نقشه راهی برای حل مشکلات ترسیم کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خودداری نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب و فرامین معظم له در خصوص انتخابات را فصل الخطاب خود قرار داده و با تاسی از این فرامین حرکت کرده و از تهمت و تخریب پرهیز کنند.

حجت الاسلام ذاکر ادامه داد: نتیجه‌ بداخلاقی، تخریب‌ها و تهمت‌ها موجب سوء استفاده دشمنان شده و خوراک تبلیغاتی رسانه های بیگانه و دشمنان داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.

وی افزود: بداخلاقی های انتخاباتی موجب متضرر شدن مردم شده و در مشارکت آنها تاثیر می‌گذارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: پایبندی به قانون و سیاست های انتخابات باید مورد توجه کاندیداها قرار گیرد و نامزدهای انتخاباتی به ‌این نکته توجه کنند که تمرد از قانون انتخابات، همانند خارج شدن از قطار است.

وی، به تکثر نامزدهای انتخاباتی اشاره کرد و گفت: تعداد زیاد نامزدهای انتخاباتی، نشانه مردم سالاری دینی و دموکراسی است و اینکه از قومیت ها و جناح های مختلف کاندیداهایی در چهارچوب ولایت فقیه کار خود را شروع کرده اند، این حرکت، نخستین حرکت برای خنثی سازی فتنه های دشمنان است.

وی ادامه ‌داد: دشمنان تصور می کردند انقلاب اسلامی ‌از درون رو به زوال است ولی تعدد نامزدهای انتخاباتی از جناح های مختلف واهی بودن خیال آنان را ثابت کرد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha