خیرین کردستانی در جشن گلریزان ۲۹ میلیارد ریال کمک کردند

سنندج‌ - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت:‌ خیرین کردستانی در جشن گلریزان ماه رمضان امسال ۲۹ میلیارد ریال کمک کردند که منجر به آزادی ۱۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال ۱۳۹۹، خیرین کردستانی ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در جشن گلریزان اهدا کردند که امسال به ۲۹ میلیارد ریال رسید ۱۱۸ درصد افزایش داشت.

وی یادآور شد: تعداد زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شده در جشن گلریزان سال گذشته ۹ نفر بود که این تعداد در سال ۱۴۰۰ به ۱۷ نفر رسید و ۸۸ درصد افزایش داشته است.

رییس کل دادگستری کردستان افزود: در مکتب اسلام و نزد خدای متعال یکی از بهترین اعمال کمک به نیازمندان و درماندگان است و زندانیان جرایم غیر عمد به دلایل مشکلات مالی در حبس به سر می برند و آزادی این افراد منجر به نجات خانواده آنها از معضلات اجتماعی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: برگزاری جشن گلریزان تبدیل به یک سنت حسنه شده است که هرساله با دستان سخاوتمند مردم کُرد تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده و جامعه باز می گردند و امیدواریم این امر تداوم داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha