روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است

همدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است و مردم، سازمان‌ها و دستگاه های اجرایی را به میزان صداقت آن ها ارزش‌گذاری می‌کنند.

«صفر صادقی راد» روز سه شنبه در نخستین نشست شورای اطلاع رسانی این اداره کل که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، افزود: مدیران روابط عمومی در حقیقت حافظ حقایق و صداقت کاری مدیران سازمانی خود هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم در هر جایی از دنیا که باشند تشنه صداقت و یک رنگی هستند، اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی در دفاع از منافع سازمان جایگاه برجسته و والایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه روابط عمومی تنها یک عنوان در صفحات تقویم نیست، تأکید کرد: روابط عمومی سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر است که نباید به عنوان یک حرفه به آن نگاه کرد بلکه یک ویژگی اخلاقی و انسانی است.

صادقی راد روابط عمومی را حرفه‌ای پراسترس و جز مشاغل سخت عنوان و بیان کرد: نوع کار روابط عمومی و مسئولیت‌هایی که بر عهده این بخش قرار داده شده موجب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود.

وی با تأکید بر تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه همکاران روابط عمومی این اداره کل از فعالیت‌های آنان در انعکاس خدمات این مجموعه قدردانی کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در همه مقاطع نقش برجسته‌ای در ایجاد ارتباط و تعامل بین مردم و مسوولان دارند.

وی اظهار داشت: مردم با اطلاع‌رسانی هنرمندانه فعالان روابط عمومی از اقدامات انجام گرفته آگاهی می‌یابند و این موضوع در امیدآفرینی در بین همه اقشار تاثیرگذار است.

در این آیین از مجموعه کارکنان روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha