۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۷:۱۳
کد خبر: 84334228
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدال‌آوران جامعه ایثارگر هرمزگان تجلیل شدند

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۷:۱۳
کد خبر: 84334228
مدال‌آوران جامعه ایثارگر هرمزگان تجلیل شدند

بندرعباس- ایرنا- مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشوری و بین المللی ایثارگر استان هرمزگان سامگاه سه شنبه در سالن جلسات بنیاد استان هرمزگان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در این مراسم از «یاسین فتحی‌مقدم»، «معظمه امام رضا»، «ستایش عباسلو»، «امیرحسام» و «محمدجواد اسماعیل‌زاده» که در رشته‌های مختلف ورزشی مقام کشوری و بین‌المللی کسب کردند، با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.
عطا ناوکی در بخشی از این مراسم، ایثارگران را از افتخارات بین‌المللی دانست و گفت: تقویت روحیه ورزشکاری در همه ابعاد تأثیر مفیدی دارد، در واقع ورزش جزیی از روش‌های مهم برای تکامل جسم، روح و روان است.
وی با بیان اینکه کسب رتبه در سطوح بالا علاوه بر اینکه نشان دهنده تلاش و انگیزه آنهاست، عنوان کرد: امروز تمامی ایثارگران ورزشکار با تفکری باز، روحیه و تنی سالم زندگی خانواده خود را اداره و مدیریت می‌کنند.
مدیرکل بنیاد شهید افزود: باید گرایش به فعالیت‌های ورزشی بیش از گذشته تقویت شود، زیرا بیشتر جانبازان به دلیل جراحات ناشی از جنگ، دچار مسائل روحی و روانی شده‌اند که شرکت و حضور آن ها در این‌گونه فعالیت‌ها نتایج مثبتی در سلامت آنان به همراه خواهد داشت.
ناوکی اضافه کرد: بعضی از فعالیت‌های ورزشی را می‌توان با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در فضاهای مناسب با حضور افراد محدودی برگزار کرد که امیدواریم با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر، ورزش جایگاه واقعی خود را در بین جامعه ایثارگری پیدا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha