فرماندار: مصوبات شورای پدافند غیرعامل کنگاور جدی گرفته نمی شود

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار شهرستان کنگاور گفت: متاسفانه مصوبات شورای پدافند غیرعامل این شهرستان با وجود اهمیت و حساسیت بالا جدی گرفته نمی شود.

به گزارش ایرنا، فرزاد الماسی روز چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان کنگاور که در سرسرای فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته نیز بر اجرای مصوبات شورای پدافندغیرعامل خیلی تاکید کردیم که امیدواریم در سال جدید مصوبات با پیگیری مسوولان و دستگاههای ذیربط با جدیت دنبال شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در کنگاور در ادامه بیان داشت: پدافند غیرعامل می‌تواند به عنوان یک نیاز ضروری و یک مقوله مستمر و دایمی و بنا برتاکیدات فراوان مقام معظم رهبری و سیاست‌ها و برنامه‌های رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید موجب افزایش پایداری، کاهش آسیب پذیری، استمرار خدمت رسانی و ایجاد بازدارندگی، ارتقای ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در بخش‌های مختلف عمومی و اجرایی شود.  

الماسی در ادامه بر ضرورت فعال سازی ۱۲ کارگروه ذیل شورای پدافند غیرعامل شهرستان تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: ارایه آموزش های لازم، برگزاری رزمایش های ناگهانی و لحظه ای و تشکیل جلسات کارگروه‌ها از جمله برنامه های شهرستان است.

فرماندار کنگاور در خاتمه تاکید کرد: انتظار می رود با مساعدت و همکاری شایسته مدیران و شهرداران، این امر مهم بیش از گذشته در جهت حفظ و حراست و مصون سازی و کاهش آسیب پذیری جامعه گسترش، اجرایی و عملیاتی شود.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha