۱۵هزار بسیجی آذربایجان غربی در رزمایش الی بیت المقدس مشارکت دارند

ارومیه- ایرنا- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: ۱۵ هزار نفر از بسیجیان استان همزمان با روز آزادسازی خرمشهر در رزمایش الی بیت المقدس مشارکت می کنند.

سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام برنامه های روز سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود: تجلیل از ۱۰۹ خانواده شهید و ۷۸ جانباز استان و هشت جانباز ارومیه که در عملیات آزد سازی خرمشهر حضور داشتند بخشی از برنامه های گرامیداشت سالروز  آزاد سازی این شهر در استان است.

وی ادامه داد: در راستای تبیین و تداعی اهداف دفاع مقدس برای نسل های جدید تعدادی موشن گرافی و اینفوگرافی نیز در این راستا تهیه شده است و در معابر از طریق تلویزیون شهری به نمایش گذاشته می شود.

وحیدی بیان کرد: راه‌اندازی نهضت خاطره گویی و هم روایی نیز در هفته جاری در ۳۹ پایگاه و کانونهای مساجد انجام می شود و تعدادی از همکاران اداره کل نیز با همروایی و همسرایی در کنار مزار شهدا خواهند بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: اجرای زنگ‌ مقاومت در شبکه شاد، رژه خودرویی با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری کرسی های تبیین ارزشهای دفاع مقدس توسط بسیج دانشجویی، نشر محتوا در سایتهای مختلف،برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، دیدار اعضای کمیته نیروهای مسلح با امام جمعه ارومیه نیز از برنامه هایی است که در هفته جاری اجرا می شود.

وی ادامه داد: برنامه وحدت نیروهای مسلح نیز در راستای گرامیداشت رشادتهای رزمندگان اسلام اجرا می شود همچنین با مشارکت حوزه هنری طرحی تجسمی آماده شده است که به زودی همراه با نمایشگاه عکس و پوستر در گالری حوزه هنری رونمایی می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: اجرای نمایش در خوی با موضوع عملیات بیت المقدس نیز جزو برنامه های تدارک دیده شده برای تبیین دلاورمردیهای شهدا و رزمندگان در دفاع از میهن اسلامی است.
وی اضافه کرد: تمامی برنامه های تدوین شده با پروتکل های بهداشتی تعریفی از سوی ستاد کرونا هماهنگ‌ بوده و برخی برنامه ها نیز در این راستا امسال اجرا نمی شود. 

به گزارش ایرنا امسال سی و نهمین سالروز آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس است.
آذربایجان غربی ۱۰۹ شهید و ۷۸ جانباز دراین عملیات تقدیم نظام اسلامی کرده است که یاداوری رشادت های این جانبازان و رزمندگان هدف اصلی بنیاد حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha