مشارکت گسترده در انتخابات بر اقتدار بین المللی ایران می‌افزاید

بندرعباس- ایرنا- رییس ستاد انتخابات هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش روی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند و بر اقتدار بین المللی ایران می‌افزاید.

علی رئوفی چهارشنبه شب در نشست مشترک ستاد انتخابات شهرستان های حاجی آباد و بندرخمیر افزود: انتخابات متعلق به همه است و ضروری دارد همه برای برگزاری هرچه بهتر این مهم مشارکت کنند.
وی بیان داشت: دشمنان با همه توان خود از جمله تحریم، فشار اقتصادی و هجمه های رسانه ای برای دلسرد کردن مردم جهت مشارکت نکردن در انتخابات تلاش می‌کنند که با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی، تمامی برنامه ریزی‌های آن‌ها در این زمینه خنثی می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: از ابتدای انقلاب تاکنون مردم برای حفاظت از آرمان ها در صحنه بوده اند و در ۲۸ خردادماه امسال نیز با حضور گسترده خود برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد و بر اقتدار آن خواهند افزود.
رئوفی تاکید کرد: مجریان برگزاری انتخابات باید رعایت اصل بی طرفی و رعایت انصاف در امر برگزاری انتخابات را سرلوحه خود قرار دهند.
وی یادآورشد: برگزاری شایسته و قانون مند انتخابات مهم‌ترین رسالت وزارت کشور در شرایط فعلی است.

حاجی آباد مهم ترین مسیر ترانزیتی کالا در سراسر کشور است

معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: حاجی آباد یکی از مهم‌ترین شهرستان های استان با توجه به قرار گیری در مسیر ترانزیت کالا به سراسر کشور است.
رئوفی در این خصوص افزود: ظرفیت‌های کشاورزی و معدنی شهرستان حاجی آباد در کنار قرار گرفتن در مسیر ترانزیت کالا اهمیت اقتصادی این منطقه را دوچندان کرده است.
نشست مشترک ستاد انتخابات شهرستان های حاجی آباد و بندرخمیر به میزبانی حاجی آباد برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و هیات همراه  در بدو ورود به حاجی آباد با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سالجاری برگزار می‌شود.
 
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha