۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84337171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری مشکل تامین اعتبار ندارد

شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچ‌کدام از طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان مشکل تامین اعتبار ندارد، گفت:طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان مربوط به سال ۱۳۹۹ پیشرفت فیزیکی قابل‌قبول دارد.

علی شهریارپور روز پنجشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برخی از طرح‌ها مانند کشت گلخانه‌ای، توسعه باغ‌ها و کشت گیاهان دارویی و گل‌محمدی تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: برخی طرح‌ها مانند راه‌اندازی دهکده فرش، تامین آب آشامیدنی مناطق روستایی و زیرساخت‌های مناطق گردشگری ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که باید روند اجرایی آن‌ها سرعت یابد.
شهریارپور تصریح کرد:۱۸ طرح اقتصاد مقاومتی برای اجرا در سال‌جاری از سوی ۱۰ دستگاه اجرایی استان با ۲۷ هزار و میلیارد ریال اعتبار ریالی و ۱۲۵ هزار دلار اعتبار ارزی تعریف شد و همچنین برای اجرای طرح‌های جهش تولید سال گذشته در استان ۲۲ هزار میلیارد ریال از ردیف‌های مختلف اعتباری در نظر گرفته شد.
شهریارپور تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها از مجموع یک‌هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبارات ملی تاکنون ۸۳۵ میلیارد ریال به استان تخصیص پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به فعال بودن آبگیر طرح انتقال آب بن به بروجن گفت: تکمیل این طرح به‌ جز دیون پیمانکاران، به حداقل پنج هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.
فردوس کریمی تاکید کرد: فازهای اجرایی خط انتقال اصلی طرح انتقال آب بن به بروجن ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال گذشته ۲ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص داده شد.
مدیر پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربنایی در استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری نیز گفت: طرح زیرسازی راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد با ۵۹.۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به این طرح به‌طور کامل جذب و هزینه شده است.
داوود پرویزی از پیش‌بینی ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر برای طرح راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد خبر داد و اظهار داشت: پیمانکاران تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال بابت این طرح تهعد ایجاد کرده‌اند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با افزون‌بر ۹۷۹ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha