عملیات احداث ساختمان پزشکی قانونی سرپل‌ذهاب آغاز شد

قصرشیرین - ایرنا- عملیات احداث ساختمان پزشکی قانونی سرپل‌ذهاب با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار روز جمعه با حضور جمعی از مسوولان این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در حاشیه آغاز عملیات احداث ساختمان پزشکی قانونی سرپل‌ذهاب گفت: مرکز پزشکی قانونی این شهرستان یکی از ضروری‌ترین طرح های مورد نیاز مردم منطقه است که در جهت جلوگیری از طی مسافت طولانی به شهر کرمانشاه و کاهش هزینه ها در مسایل و مشکلات مردم تسهیل ایجاد می کند.

«شهریار حیدری» افزود: ۱۵میلیارد ریال از محل اعتبارات زلزله و محل تبصره ۱۲ برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته که قرار است با تزریق اعتبار به موقع در مدت ۶ ماه عملیات احداث این ساختمان به پایان برسد.

وی اظهار داشت: با درایت رییس سازمان پزشکی قانونی استان کرمانشاه و تلاش‌های مستمر فرماندار و مدیران شهرستان این اقدام ارزنده برای رفاه حال مردم شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب انجام گرفت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه نیز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی این طرح گفت: ساختمان پزشکی قانونی شهرستان سرپل ذهاب در زمینی به مساحت ۱۹۰ متر مربع در یک طبقه و با ۱۵میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در شهرستان سرپل ذهاب کلنگ زنی شده است.

دکتر «سلیم خانی» افزود: با توجه به تامین اعتبارات و اختصاص زمین از سوی شهرداری برای احداث این طرح امید است این مرکز در چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در ۱۴۵ کیلومتری مرکز استان کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha