انتقاد مربی تیم فوتبال گل گهر از داوری بازی این تیم با پدیده

مشهد- ایرنا- مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: جریان بازی با پدیده را بر اساس اشتباه داور باید تحلیل کرد و این داور یک صحنه واضح پنالتی که بازیکن حریف انجام داد را برای ما نگرفت.

سعید الهویی پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال پدیده در مشهد افزود: همین داور یک خطای اشتباه دیگر نیز در بازی با نساجی به اشتباه علیه تیم ما گرفت.

وی ادامه داد: در نیمه دوم این مسابقه مسلط بر بازی بودیم و تیم حریف در محوطه جریمه خود همگی دفاع می‌کردند. داور هم در این نیمه خطای پنالتی را نگرفت و بازی را ادامه داد و این کار او تیم ما را به هم ریخته کرد و البته سرمربی تیم ما نیز با اشتباهات ساده بازیکنان برخورد خواهد کرد.

مربی تیم فوتبال گل گهر با بیان اینکه از کمیته داوران خواهش می‌کنیم عدالت را بیشتر رعایت کنند افزود: تقاضا می‌کنیم صحنه های اشتباه، بطور مداوم اتفاق نیفتد و کمیته داوران بدانند گل گهر هم هوادار دارد و بیشتر عدالت را رعایت کنند.

الهویی در خصوص تعطیلی لیگ هم گفت: بخشی از تعطیلی، ناخواسته است و بخشی نیز به خاطر فشارهای چند باشگاه روی سازمان لیگ است و ماهم باید بپذیریم. ما نمی‌توانیم برنامه‌ها را به نفع خود تغییر دهیم ولی شاید برخی باشگاهها می‌توانند. با این حال، تعطیلی و طولانی شدن لیگ، آن را از کیفیت خود خارج می‌کند و به نفع تیم ملی هم نیست و درصد مصدویت بازیکنان زیاد می‌شود.

تیم فوتبال پدیده در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر تیم گل گهر سیرجان را مغلوب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha