ایستادگی در برابر صهیونیست‌ها برگ زرینی برای جبهه مقاومت شد

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ایستادگی و پیروزی جبهه مقاومت بر سلاح‌های پیشرفته رژیم تا دندان مسلح اسرائیل را برگ زرینی برای مقاومت دانست و گفت: جریان مقاومت به برکت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) تاکید کرد:‌ خداوند بار دیگر به مقاومت قدرت بخشید تا صهیونیست‌ها کارشان پایان یابد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر عزم نابودی غزه را داشت اما با وجود برخورداری آنان از سلاح‌های پیشرفته و گنبد آهنین و همچنین حمایت استکبار جهانی از اسرائیل، جریان مقاومت ۱۱ روز ایستادگی و در این راه ۲۸۰ شهید تقدیم کرد.

نکونام تصریح کرد: اعلام آتش‌بس،‌ برگ زرین دیگری بر مجموع افتخارات جریان مقاومت در جهان اضافه کرد.

وی یادآور شد: در این روزها موشک‌های مقاومت، لرزه بر اندام اسرائیل و هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی انداخته است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: مردم ایران حمایت‌های جدی و فراوانی از مردم فلسطین انجام دادند تا جبهه مقاومت احساس تنهایی نکند.

وی با اشاره به سوم خردادماه سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: ‌در این عملیات غرورآفرین پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر از خاک ایران آزاد، ۱۹ هزار عراقی اسیر، ۱۶ هزار نفر از نیروهای دشمن بعثی کشته، تجهیزات و ماشین‌آلات زیادی از دشمن منهدم و غنیمت‌های بسیاری نصیب نیروهای ایرانی شد.

نکونام به چهارم خردادماه روز ملی مقاومت و پایداری مردم دزفول اشاره و تاکید کرد: مقاومت مردم دزفول زیر باران موشک‌های دشمن هیچ‌گاه از ذهن‌ها فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به پنجم خردادماه روز نسیم مهر و حمایت از خانواده‌های زندانیان افزود: مردم مراقب باشند از خانواده‌های زندانیان غافل نشوند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به ۳۰ اردی‌بهشت‌ماه روز ملی جمعیت اشاره و تصریح کرد: جمعیت مساله‌ای مهم و کلیدی برای نظام اسلامی و ایران به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به لزوم تبدیل مساله جمعیت به یک گفتمان یادآور شد: با توجه به حرکت جمعیت به سمت و سوی پیری، باید جمعیت جوان مورد توجه مسوولان مرتبط قرار گیرد.

نکونام با اشاره به ۲ مصوبه مهم شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در نام‌گذاری ۳۱ اردی‌بهشت‌ماه به‌نام "روز شهرکرد" و ۶ شوال به‌نام "روز گرامی‌داشت آیت‌الله‌العظمی سید ابوالقاسم نجفی دهکردی" اظهار داشت:‌ امید است هر چه سریع‌تر زمینه بالندگی ارتقای همه‌جانبه شهرکرد فراهم و به چهره‌های اصیل، نخبگان اثرگذاران این شهر توجه شود.

وی گفت: وجود ‌چهره‌های فراوان اثرگذار، مشاهیر، مفاخر و بزرگان و برخورداری از ذوق، هنر و زیرساخت‌های مطلوب در شهرکرد زمینه لازم برای بالندگی این شهر را فراهم کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:‌ البته دستگاه‌های اجرایی متولی مانند حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و ادارات فرهنگی در استان باید بیشتر به گرامی‌داشت آیت‌الله‌العظمی سید ابوالقاسم نجفی دهکردی بپردازند.

وی افزود: آیت‌الله‌العظمی سید ابوالقاسم نجفی دهکردی مایه بالندگی و افتخار استان چهارمحال و بختیاری و به‌ویژه شهرکرد است.

نکونام به نزدیک بودن زمان ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه اشاره و تصریح کرد: حوزه‌های علمیه به‌عنوان مرکزی که قرآن آن را مورد توجه قرار داده و برای آن سفارش کرده باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد:‌ مسوولان مرتبط و دست‌اندرکاران حوزه‌های علمیه باید جوانان را به ورود در این مراکز با هدف تداوم راه دینی و انبیاء هدایت کنند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران مرکز چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز جمعه،‌ مسیر مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد تا میدان ابوعلی‌سینا را در دفاع از مردم فلسطین و جریان مقاومت راهپیمایی کردند و شعارهای ضداستکباری سردادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha