۱ خرداد ۱۴۰۰، ۷:۳۹
کد خبر: 84338085
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

مشهد- ایرنا- پیروزی تیم فوتبال پدیده، دعوت چند ورزشکار خراسان رضوی به اردوهای تیم ملی و آغاز مسابقات دسته یک فوتبال بانوان از جمله مهمترین رویدادهای ورزشی این استان در هفته گذشته بود.

تیم فوتبال پدیده سی‌ام اردیبهشت در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میهمان خود تیم گل گهر سیرجان را با یک گل بدرقه کرد.

تک گل تیم میزبان را رضا یزدان دوست در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند. تیم فوتبال پدیده با کسب این پیروزی با ۲۸ امتیاز از رتبه دوازدهم به رتبه نهم جدول صعود کرد و تیم گل گهر نیز با کسب ۳۵ امتیاز در رتبه سوم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال باقی ماند.

آغاز مسابقات فوتبال بانوان

رییس هیات فوتبال نیشابور گفت: رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک بانوان کشور از ۲۸ اردیبهشت ماه به مدت سه روز در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی نیشابور با حضور تیم‌های برگزیده آغاز شد.

حسین شهرآبادی افزود: برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب، نیشابور میزبانی رقابتهای فوتبال بانوان در لیگ دسته اول کشور را برعهده گرفته است و در این رقابتها تیم های بانوان تام اصفهان، جندی شاپور دزفول، بادرود تهران و کیان نیشابور با یکدیگر رقابت کردند و تیمهای برتر این دوره از مسابقات به لیگ برتر فوتبال بانوان کشور راه یافتند.

دعوت ۲ ورزشکار خراسانی به اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان

سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: ۲ ورزشکار جوان از این استان به نخستین اردوی استعدادیابی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان کشور دعوت شدند.

وحید نیک‌فرجام افزود: مصطفی خادم و نسرین شاهی ورزشکاران دعوت شده به این اردو هستند. اردوی یاد شده از ششم تا دهم خرداد ماه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در کمپ تیم های ملی فدراسیون در تهران برگزار خواهد شد.

دعوت ۹ شطرنج باز به اردوی تیم ملی

رییس هیات شطرنج خراسان رضوی با بیان اینکه ۹ شطرنج باز دختر و پسر این استان به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان دعوت شدند گفت: این اردو از ۲۹ اردیبهشت به مدت یک ماه به صورت برخط برگزار می‌گردد.

رضا پاشانجاتی افزود: محمدماهان شوقی، وصال حامدی نیا، سیده هستی سیدی و پریا حسینی، فاطمه یزدانی، سلما همتیان، روشا اکبری، ثنا شادان پور و فاطمه صفاریان دعوت شدگان به این اردو هستند.

دعوت ۱۱ کشتی گیر خراسانی به مسابقات بین المللی جام تختی

دبیر هیات کشتی خراسان رضوی نیز گفت: هشت کشتی گیر آزاد کار و سه فرنگی کار این استان به مسابقات بین المللی جام تختی که از ۳۰ اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در تهران برگزار شد دعوت شدند.

خسرو علیزاده افزود: در کشتی آزاد علیرضا محمدی، علی حسین آبادی، رضا ارجی، امیرحسین متقی، امیر ارسلان تاتاری، سهیل یوسفی، اسماعیل نجاتیان و مصطفی طغانی و در رشته کشتی فرنگی، وحید دادخواه، امیرمحمد یارمحمدزهی و محمد کریمی نیا به این مسابقات دعوت شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha