۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۵۲
کد خبر: 84338148
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

مردم مشهد پیروزی مقاومت فلسطین را جشن گرفتند

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۵۲
کد خبر: 84338148
مردم مشهد پیروزی مقاومت فلسطین را جشن گرفتند

مشهد-ایرنا- جمعی از مردم مشهد به دلیل توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه، پذیرش آتش بس از سوی این رژیم و پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین در درگیریهای ۱۱ روز گذشته جمعه شب در یکی از میادین این شهر اقدام به شادمانی و نورافشانی کردند.

به گزارش ایرنا، حدود ۵۰۰ نفر از جوانان مشهدی با تجمع در میدان فلسطین این شهر و به اهتزاز درآوردن پرچمهای ایران، فلسطین و گروه های مقاومت اقدام به نورافشانی، پخش سرودهای انقلابی و اجرای برنامه های شاد نمودند.

حضور خانواده ها و کودکان در این تجمع چشمگیر بود و پیش از آغاز ساعت منع تردد خودروها در شهر مراسم پایان یافت و شرکت کنندگان با تشکیل کاروان خودوریی به محل سکونت خود بازگشتند.

مردم مشهد پیروزی مقاومت فلسطین را جشن گرفتند

رهبر معظم انقلاب امروز (جمعه) در پیامی پیروزی مقاومت ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی را تبریک گفتند و گروه های مقاومت فلسطین نیز از حمایتهای ایران برای پیروزی در این نبرد تشکر کردند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۱ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست سه ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کرد.

این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha