۲ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 84338612
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۴۵ شعبه اخذ رای در سردشت برای انتخابات پیش بینی شده است

مهاباد- ایرنا- فرماندار سردشت گفت: برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه جاری، ۱۴۵ شعبه اخذ رای در سطح این شهرستان پیش بینی شده است.

اقصی نخشی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این شهرستان تمام تمهیدات لازم از جمله در راستای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه اندیشیده شده و این انتخابات با رعایت کامل این دستورالعمل ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی 9 شعبه به تعداد شعب اخذ رای نسبت به دوره قبل  افزوده شده و شعاع عملکردی یا فاصله شعب از هزار و ۴۰۰ متر به ۶۵۰ متر تقلیل یافته است.

وی بیان کرد: در چهار شهر سردشت، ۶۶ شعبه ثابت مشترک و یک شعبه سیار مجموعا ۶۷ شعبه مشترک شهری و در روستاها ۶ شعبه ثابت و ۷۰ شعبه سیار در مجموع ۷۶ شعبه روستایی و ۲ شعبه سیار ویژه نیز پیش بینی شده است.

 فرماندار سردشت اضافه کرد: ۲ هزار ۴۶۵ نفر در قالب هیئت های نظارت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، بازرس، نماینده فرمانداری ، اعضای شعب و محافظان، برگزاری هر ۲ انتخابات را برعهده خواهند داشت و با توجه به شرایط کرونایی، ناظران بهداشتی نیز پای صندوق های رای حاضر خواهند بود.

وی افزود: انتخابات امسال از مهمترین برنامه ها واقدامات ارزشمندی است که ما تمام توان خود را به کار می بندیم تا انتخاباتی کاملاً قانونمند و سالم را در سطح شهرستان برگزار کنیم و مردم همیشه درصحنه  سردشت نیز همانند گذشته با مشارکت بالا در انتخابات بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای سه بخش ربط ، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۷۰ روستا و چهار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha