۵ زندانی جرائم غیرعمد در فارس با همت کارکنان یک اداره‌کل آزاد شدند
عکس از آرشیو

شیراز- ایرنا- روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان فارس اعلام کرد که کارکنان این سازمان در این استان با اهدای کمک یک میلیارد و یکصد میلیون ریالی، زمینه آزادی پنج نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

بنا بر گزارش روز شنبه این روابط عمومی، مشارکت کارکنان تامین اجتماعی فارس در این طرح با هدف تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از فروپاشی ارکان آن صورت پذیرفت که منجر به بازگرداندن افراد به آغوش گرم خانواده شد و امید را به خانواده آنها هدیه کرد.

پیش از این، مدیرکل زندان های فارس ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان حدود ۵۰ میلیارد ریال با مشارکت خیرین برای آزادسازی زندانیان در جشن‌های گلریزان و برنامه‌های اجرایی از طریق صدا وسیما و شبکه‌های مجازی جمع آوری شد.
اسحاق ابراهیمی گفت که از ابتدای سال جاری زمینه آزادی ۵۸ زندانی فراهم شده است.
مدیرکل زندان‌های فارس گفت: این استان یکی از استان هایی است که در سطح کشور، محکومان مالی زیادی دارد و هم اکنون تعداد ۸۴۵زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان، چشم انتظار مساعدت و کمک نیکوکاران هستند.
ابراهیمی اضافه کرد: ۱۲۱نفر از این زندانیان به جرم نپرداختن مهریه گرفتار هستند و هم اکنون اکثریت آنان در مرخصی بسر می برند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha