ملت فلسطین رژیم صهیونیستی را یگ گام دیگر عقب برد

اصفهان- ایرنا- سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج) در بیانیه ای تاکید کرد: ملت قهرمان فلسطین بار دیگر در آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز خوش درخشید و رژیم اشغالگر صهیونیستی را یک گام دیگر وادار به عقب نشینی کرد.

به گزارش ایرنا، سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت اسلامی فلسطین در مقابل رژیم کودک کش اسراییل بیانه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۱ روزه غزه شکست سختی خورد. این شکست فقط در بعد نظامی و اخلاقی و انسانی نبود، بلکه در ابعاد دیگری هم این رژیم شامل شکست ‌های بسیاری شد که شاید یکی از آن‌ها از بین رفتن بخشی از زیرساخت نظامی این رژیم بود. ملت مظلوم و مقاومت قهرمان فلسطین بار دیگر در آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز خوش درخشی و رژیم اشغالگر صهیونیستی را یک گام دیگر در مسیر آرمان بلند آزادسازی قدس شریف وادار به عقب نشینی کرد.
سپاه صاحب الزمان در بیانیه خود افزود: باران موشک‌های مقاومت در این جنگ درهای جهنم را بر روی این پادگان تروریستی گشود و رژیم اشغالگر صهیونیستی را در پناهگاه برد و همچنین به ملت های مسلمان نشان داد که شکست ناپذیری اسرائیل ادعایی باطل و بی اساس و امنیتی که از آن به گنبد آهنین تعبیر می‌کنند از خانه عنکبوت سست‌تر است ؛ با اراده مستحکم مردم فلسطین و نبرد شجاعانه و عزتمندانه رزمندگان فلسطینی که به التماس و تمنای آتش‌بس یکجانبه از سوی صهیونیست‌ها منتهی شد بیش از هر واقعیتی نشان داد که “دوران بزن درو” و تخریب خانه‌ها و آوارگی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین سپری شده است و صاحبان اصلی ارض مقدس از قدس تا غزه و از کرانه باختری تا سواحل مدیترانه و شمالی‌ترین مناطق در رزمین‌های اشغالی است که یکپارچه، مصمم، مقتدر و با صلابت در پی بازپس گیری سرزمین‌های آبا و اجدادی خود و اخراج اشغالگران غاصبان و تشکیل فلسطین از بحر تا نهر است.
در این بیانیه افزوده شده است: حوادث اخیر در فلسطین اشغالی شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود اگر چه این رژیم سفاک و کودک کش با نهایت خوی وحشیگری در حال جنایت علیه مردم فلسطین است اما مشت کوبنده گروه‌های مقاومت که با تلاش شهدایی همچون سلیمانی و حجازی دست آنها پر شده اسرائیل را نابود خواهد کرد؛ حمایت از فلسطین یک وظیفه دینی و انسانی است و جمهوری اسلامی ایران بر هم افزایی کشورهای اسلامی در پشتیبانی مادی معنوی نظامی از ملت فلسطین به ویژه در روند بازسازی و امداد رسانی تاکید می‌کند.
سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان پیروزی غرورآفرین گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۱ روزه را که شکستی مفتضحانه به این رژیم اشغالگر وارد آورد را به ملت اسلام مردم فلسطین و علی الخصوص گروه‌های مقاومت فلسطینی تبریک و تهنیت می‌ گوید و تاکید دارد که با استمرار مقاومت و وحدت فلسطین، نابودی رژیم‌ صهیونیستی ظالم نزدیک ‌خواهد بود.

نظامی‌های اشغالگر صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه حملات و تجاوزهای وحشیانه خود به باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند که در نتیجه جنگ ۱۲ روزه، ۲۴۸ فلسطینی شهید شدند که از این تعداد، ۶۶ نفر کودک، ۳۹ نفر زن و ۱۷ نفر سالمند بودند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست سه ساعته آتش بس را در این درگیری پذیرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha