۲ خرداد ۱۴۰۰، ۷:۴۲
کد خبر: 84339484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاد دانشگاه: پیروزی مردم فلسطین نتیجه استقامت است

یزد- ایرنا- عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: پیروزی اخیر مردم فلسطین و غزه بر رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب نتیجه استقامت و تداوم انتفاضه است.

دکتر مهدی اسلام‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تحولات منطقه اشاره کرد و افزود: مردم فلسطین به رغم بمباران شدید مناطق مسکونی و جنایاتی که غاصبان صهیونیستی علیه مردم به وجود آوردند با وحدت جانانه در برابر حملات ضد بشری و وحشیانه ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه رمز و راز عزت امت اسلام و مردم فلسطین همانطوریکه مقام معظم رهبری در پیام اخیر خود خطاب به انتفاضه بیان کردند مقاومت و ایستادگی است اظهار کرد: باید مسلمین و آزادیخواهان جهان با قدرت و وحدت رویه در مقابل دشمنان بیش از گذشته ایستادگی کنند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: انتفاضه بار دیگر نشان داد که راه عزت مردم غزه و فلسطین فقط مقاومت است و رژیم جعلی صهیونیستی به رغم همه حمایت‌هایی که آمریکا و برخی کشورهای منطقه انجام می‌دهند روز به روز به شکست و افول همیشگی نزدیک می‌شود.

اسلام‌زاده خاطرنشان کرد: مردم ستمدیده فلسطین با همراهی امت اسلام و مسلمین باید روز به روز بر ایستادگی، مقاومت و مقابله با توطئه‌های دشمنان و در راس آنها آمریکا و اسرائیل غاصب قوی‌تر شوند و انتفاضه خود را با همکاری دیگران تقویت کنند.

به گفته وی، وعده حضرت باریتعالی مبنی بر غلبه نهایی حق بر باطل عملی است و محقق می‌شود و باید همچنان برای رسیدن به ارزش‌های الهی و انسانی با وحدت کلمه تا پای جان ایستادگی کرد که نصرت حقیقی در تلاش و حرکت در مسیر آموزه‌های دینی است .

به گزارش ایرنا، نظامی‌های اشغالگر صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند که در نتیجه جنگ ۱۲ روزه ۲۴۸ فلسطینی شهید شدند که از این تعداد، ۶۶ نفر کودک، ۳۹ نفر زن و ۱۷ نفر سالخورده بودند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست سه ساعته با آتش بس موافقت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha