پیروزی مقاومت فلسطین ثمره آموخته‌های سردار سلیمانی است

تهران- ایرنا- دبیر و جانشین رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد ۱۲ روزه ثمره آموخته‌های سردار شهید سلیمانی به جوانان فلسطینی است.

 صفی‌الله رمضانخانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ملت فلسطین سالیان طولانی است که در برابر صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کند و دست از مبارزه نکشیده است، تصریح کرد: روحیه مقاومت و جهادگونه فلسطینیان و مقاومت در نبرد ۱۲ روزه حتی مصالحه و عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی، تلاش‌ها و فعالیت‌های مذبوحانه امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا در جهت تثبیت و قوی‌سازی رژیم صهیونیستی و تلاش‌های مذبوحانه آل سعود و آل نهیان را هم بی‌اثر کرد.

دبیر و جانشین رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری افزود: در میان شادی این پیروزی عظیم باید از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کنیم که درس‌هایی که به مقاومت آموخت الگویی تمام عیار بود و این پیروزی‌ها ثمره ایجاد انگیزه، تقویت اعتماد به نفس و روحیه مقاومت سردار دل‌ها در میان جوانان فلسطینی است.

رمضانخانی با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای فلسطین، بیان کرد: مطمئناً جنایتکاران صهیونیست باز هم نقشه‌های شوم را همچون گذشته برای ایجاد تفرقه اجرا می‌کنند. لذا فلسطینی‌ها در این میان باید هوشیار باشند و با اتحاد و همدلی این نقشه‌ها را نقش بر آب کنند.

وی تاکید کرد: ضعف و زبونی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت کاملاً مشهود است و زوال رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر از تصور ما رخ می‌دهد.

جانشین رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری بیانات مقام معظم رهبری را در این زمینه راهگشا خواند و گفت: ایشان فرمودند که رژیم خبیث از این هم ضعیف‌تر خواهد شد. آمادگی جوانان فلسطینی و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی، و اعداد قوّه به صورت مستمر، فلسطین را روزبروز قدرتمندتر و دشمن غاصب را روزبروز ناتوان‌تر و زبون‌تر خواهد کرد.

رمضانخانی با اشاره به اینکه رییس جمهوری هم به خوبی در موضوع فلسطین موضع گیری انجام داد، اظهار کرد: ایشان در پیام پیروزی  هم تاکید کرد که مقاومت و ایستادگی یک ملت در نهایت پیروزی به همراه خواهد داشت، این مواضع رییس جمهوری نشان دهنده اعتقاد به تفکر و آرمان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری درخصوص فلسطین است.

وی همچنین گفت: روسای قوا و نمایندگان مجلس هم در این برهه با اقدامات خود پشتیبانی خوبی را از مقاومت مردم فلسطین انجام دادند که جای تقدیر دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha