آب برخی از نقاط شهر دوگنبدان دوشنبه قطع می شود

گچساران - ایرنا-مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت:آب آشامیدنی برخی مناطق شهر دوگنبدان از ساعت هفت صبح تا ۱۹ روز دوشنبه سوم خرداد به مدت ۱۲ سـاعت قطع می شود.

علی محمد غریبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امور آب و فاضلاب شهرستان گچساران به دلیل شکستگی خط انتقال آبرسانی ۳۰ اینچ از مبدا ایستگاه پمپاژ مجتمع آبرسانی امامزاده جعفر به سمت شهر دوگنبدان قصد انجام عملیـات تعمیرات شکستگی و بهسازی خط انتقال مورد نظر را دارد.

وی اظهار داشت: آب آشامیدنی مناطق و محلات نیمه شرقی شهر دوگنبدان حدفاصل بولوار حضرت ولی عصر(عج) و زیرگذر تا سینما قدس شامل خیابان های شهید بلادیان، شهید امینی، مدرس مرکزی، مدرس شرقی و مناطق و محلات کیامرثی، سادات، رادک، شهید رجائی، ترمینال، بلوار بعثت، پانصد دستگاه ( سمت راست و مستقیم) و شهرک های معلم، بهارستان، گلستان، هدایت، خلیج فارس، شهرک نفت ( شمالی و جنوبی) و تمامی منازل مسکونی مجتمع های مسکن مهر( پادگان و شاکری) و دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور و دانشکده نفت و گاز و بیمارستان بی بی حکیمه (س)  قطع خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت به دلیل خاموشی در ایستگاه پمپاژ آب امامزاده جعفر افت فشار آب در روستاهای سراب ننیز،  آب شیرین و پشه کان نیز دور از انتظار نمی باشد. 
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:  با توجه به وضعیت آب و هوای گرم حاکم بر منطقه مورد نظر و همچنین وضعیت کرونایی موجود، تمامی اکیپ های اتفاقاتی و نیروهای فنی آبفا  در شهرستان گچساران با پشتیبانی ستادی بویژه پشتیبانی حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان تلاش خواهند کرد در کمترین زمان ممکن عملیات تعمیرات مورد نظر انجام شود.

وی از ساکنان شهر دوگنبدان و روستاهای مذکور خواست تدابیر لازم را قبل از قطعی آب نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز و همچنین همکاری های مقتضی را نسبت به صرفه جوئی در مصرف آب با امور آب و فاضلاب شهرستان گچساران به عمل آورند.

غریبی تصریح کرد؛ تا ساعاتی پس از اتمام تعمیرات و وارد مدار بهره برداری شدن خط انتقال آبرسانی، افت فشار آب در شبکه های توزیع وجود دارد که لازم  است مشترکان از هرگونه دستکاری شیرآلات و تاسیسات آبرسانی جدا پرهیز کنند تا فشار آب در کمترین زمان به روال معمول و عادی برگردد.
غریبی افزود؛ کاهش شدید نزولات جوی در سال آبی جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان  زنگ خطر تنش آبی را به صدا درآورده و توجه به نقشه آبی کشور نیز مؤید این نگرانی است که بحران آب و نوسانات و خاموشی های برق جدی بوده و شرایط ایجاب می کند تمامی مشترکان در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

غریبی اظهار داشت؛ راه برون رفت از روزها و ماه های سخت پیش روی و بویژه گذر از تابستان سخت امسال سازگاری با کم آبی و صرفه جویی در مصرف آب و برق است و ازتمامی مردم ساکن در شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود همکاری های لازم را نسبت به ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و برق به عمل آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha