فرماندار مهریز: رای بالای مردم در انتخابات تهدیدها را خنثی می‌کند

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: مشارکت حداکثری و رای بالای مردم در انتخابات پیش رو موجب خنثی شدن تهدیدها و تحریم‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی است .

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی یکشنبه شب در جمع اعضای هیات های اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان افزود: هر فردی در صدر قوه مجریه قرار گیرد اگر با رای بالا انتخاب شود به خاطر برخورداری از پشتوانه حمایت های مردمی، بهتر می‌تواند در مسیر کمک به توسعه کشور و مقابله با توطئه‌های اقتصادی  اقدام کند.

وی با بیان اینکه در این شهرستان تمامی عوامل انتخابات با همکاری هم در چارچوب مقررات وظایف تعریف شده را انجام می‌دهند، ادامه داد: فعالیت در مسیر مقررات برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و قانونمند جزو اهداف اصلی همه دست‌اندرکاران است و تاکنون طبق روشمار ابلاغی این کار صورت گرفته است .

فرماندار مهریز اظهارکرد: باید همه مسوولان با برنامه‌ریزی و جدیت برای فراهم  سازی زمینه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای باشند و این امر با درایت و هوشیاری مردم فداکار در ۲۸ خردادماه امسال در شهر و مناطق روستایی منطقه به نحو مناسب اتفاق می‌افتد .

زارع زاده مهریزی گفت: انتخابات یک فرصت برای نشان دادن همبستگی ملی و مردم سالاری دینی است و نتیجه آن هرچه باشد به نفع مردم و کشور است و اساس آن همان حضور گسترده آحاد مردم  در روز رای‌گیری و مشارکت بالا در این عرصه مهم است .

همچنین محمدجواد برزگر منشادی رییس ستاد انتخابات مهریز گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده در ۲۸ خرداد ماه جاری در شهرستان با همکاری هیات نظارت و بازرسی صورت گرفت و همه بر اساس مقررات وظایف خود را در شهر و روستاهای بخش مرکزی انجام می‌دهند.  

به گزارش ایرنا،انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

در یزد  ۲۴ شورای اسلامی شهر و ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه نفر عضویت دارند.

 مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha