۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84340646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۷ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه کشف شد

۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۱
کد خبر: 84340646
۳۷ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه کشف شد

ارومیه- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ارومیه کشف و سه نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ ایرج حسن‌خانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند شبکه قاچاق مواد مخدر را که از شرق کشور با یک دستگاه خودرو باری در قالب بار پیاز مواد را وارد این شهرستان می کردند، شناسایی کنند.

وی ادامه داد: با توقیف خودرو، از داخل آن ۳۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: ماموران پس از دستگیری متهمان جهت دستگیری متهم اصلی شبکه را حین تحویل بار طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو سواری و باری توقیف و سه نفر متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ حسن خانی گفت: در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری ارومیه ماموران از یک دستگاه خودرو سواری ۳۰ عدد قوطی بزرگ انواع گراتین و مکمل‌های بدن که به طور ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی افزود: ازرش ریالی کالاهای کشف شده ۳۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه سواری توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی به علت هم مرز بودن با سه کشور یکی از مقاصد مهم شبکه های قاچاق مواد مخدر برای ترانزیت این مواد به خارج از کشور است که پلیس نیز در اکثر موارد، اعضای این شبکه ها را دستگیر می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha