حمایت جهانی از پیروزی مقاومت فلسطین مقابل صهیونیست‌ها

تهران ایرنا.  نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: مرزها مانع فتح ها و اندیشه ها نیست امروز با پیروزی مقاومت در غزه، بسیاری از مردم در جهان خوشحال شدند و در حمایت از این مقاومت به خیابان ها آمدند.  

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا یوسفعلی شکری روز دوشنبه در مراسم چهاردهمین کنگره تجلیل از ایثارگران در سالروز آزاد سازی روز ملی مقاومت ایثار و پیروزی ، ویژه جانبازان فتح خرمشهر با تبریک این روز بزرگ ملی به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: درباره عملیات بیت المقدس باید فرماندهانی چون سردار قربانی و جانبازان این عملیات که در آزادسازی خرمشهر حماسه برپا کردند سخنرانی کنند.

وی افزود: بعد از فتح خرمشهر مردم ایران یکپارچه اشک شوق ریختند و شهروندان خرمشهری هم با آزاد شدن شهر خود برای بازگشت آماده شدند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه رزمندگان و جوانان حرف و دستور امام خمینی (ره) را پذیرفتند گفت: جوانان ایرانی در چهار نسل با یکدیگر وحدت داشتند و برای خدا قیام کردند و خدا از فتح المبین و بیت المقدس به ما پیروزی عطا کرد و امروز باید همه به نقش امام و رهبری به عمق جان ایمان داشته باشیم و عزت و سعادت در اطاعت این عزیزان است.  

آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان یزد و امام جمعه شهر یزد، آیت‌الله شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، آیت‌الله قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه و سردار خادم‌الشهدا از فرماندهان دفاع مقدس در خوزستان نیز در این مراسم به صورت ویدئوکنفرانس به سخنرانی و بیان نکاتی در خصوص سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی و سالروز آزادی خرمشهر پرداختند.

در این کنگره از جانبازان سرافراز «مهدی طحانیان»، «داود نارنجی‌نژاد»،   «علیرضا کریمی»،   «صفت الله حسینی»،   «احمد بیگلر»،   «محمود مرندی»،   «ایرج فریدیان» و  «سیدمحمد مدنی» تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha