۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸
کد خبر: 84341293
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیست حوزه های امتحانی ایلام برای جلوگیری از خاموشی برق ارسال شد

ایلام _ ایرنا _ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: به منظور جلوگیری از اخلال در روند برگزاری آزمون های نهایی دانش آموزان به دلیل قطعی برق، لیست اسامی و مکان های حوزه های امتحانی برای عدم اعمال خاموشی به ادارات برق شهرستانها ارسال شده است.

حشمت اله وردی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی مکاتبه وزرای آموزش و پرورش و نیرو مبنی بر جلوگیری از قطعی برق در حوزه های امتحانی دانش آموزان در این زمینه لیست این حوزه ها از طریق ادارات آموزش و پرورش ۱۴ منطقه آموزشی استان به ادارات برق ارسال شده است.

وی با ذکر اینکه تاکنون مشکلی برای حوزه های امتحانی دانش آموزان پیش نیامده است، افزود: امتحانات نهایی دانش آموزان در پایه‌های تحصیلی نهم متوسطه اول و دوازدهم متوسطه دوم و همچنین بزرگسالان از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۴ خردادماه در ۲ نوبت صبح و عصر ادامه خواهد داشت.

به گفته اله‌وردی، امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه دوم در ۹۵ حوزه امتحانی با حضور ۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در حال برگزاری است.

به گفته وی، همچنین ۲۶۴ حوزه امتحانی برای هفت هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز پایه نهم متوسطه اول نیز پیش‌بینی شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام تعداد حوزه های امتحانی دانش آموزان مقطع بزرگسال را حدود ۵۰ مرکز عنوان کرد.

۱۰۰ هزار دانش‌آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha