ملی‌پوش رویینگ: نخواستم فدراسیون وارد چالش سخت انتخابی شود

تهران- ایرنا- ملی‌پوش روئینگ ایران بعد از انصراف از حضور در بازی‌های المپیک توکیو گفت: انصرافم به دلیل کاهش فشار بر فدراسیون بود تا وارد چالش سخت انتخابی نشود.

به گزارش ایرنا، «بهمن نصیری» و «نازنین ملایی» در مسابقات گزینشی روئینگ ژاپن با کسب عنوان نایب قهرمانی موفق به کسب سهمیه شدند اما براساس قانون مسابقات باید یکی از این ۲ ملی‌پوش برای المپیک توکیو معرفی می‌شدند و این کار را برای فدراسیون قایقرانی و کمیته فنی آن  سخت کرده بود. 

قرار بود بعد از ظهر امروز (دوشنبه) نشست کمیته فنی قایقرانی نفر المپیکی را انتخاب کند اما نصیری در اقدامی جوانمردانه انصراف داد تا ملایی مسافر توکیو شود.

«بهمن نصیری» بعد از این تصمیم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: از زمانی که من و خانم ملایی با نایب قهرمانی سهمیه توکیو را کسب کردیم فدراسیون وارد چالش سختی برای انتخاب شد و بخشی از زمان این فدراسیون به این مساله اختصاص یافت. من نیز برای آنکه باری از مسوولیت فدراسیون را کم کنم انصراف دادم. 

او با بیان اینکه اعزام را براساس برخی از فاکتورها حق خود می‌دانست گفت: با اطلاع از این توانایی و فاکتورهایی که برای انتخاب داشتم داوطلبانه انصراف خود را اعلام کردم و امیدوارم خانم ملایی بتواند نتیجه خوبی برای ایران عزیز کسب کند. 

با انصراف نصیری، «علی آقامیرزایی» و «نازنین مولایی» ۲ قایقران ایرانی هستند که نام آنان در کاروان اعزامی ایران برای المپیک توکیو قرار می‌گیرد. بازی‌های المپیک توکیو از اول مرداد سال جاری برگزار خواهد شد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha