تیم دانشگاه آزاد مشهد به مرحله یک‌هشتم کرسی‌های آزاداندیشی کشور رسید

مشهد- ایرنا - دبیر کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با پشت سر گذاشتن تیم تاکستان قزوین، به مرحله یک‌هشتم رقابت‌های دانشجویی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی راه یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی حجت الاسلام سیدحسین محتشمی روز دوشنبه اظهار داشت: در ادامه این مسابقات ملی که اول خردادماه بین تیم شهید بهشتی از واحد مشهد و تیم واحد تاکستان از استان قزوین در محور سیاسی و با موضوع  "نقش سلبریتی ها در انتخابات ریاست جمهوری" برگزار شد، تیم واحد مشهد به عنوان تیم موافق با ارائه استدلال های محکم، نظر داوران علمی مسابقات را جلب کرده و با امتیاز ۲۳۰ به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.
وی ادامه داد: در محور سلامت این رقابت ها، تیم های واحد سبزوار و تربت حیدریه و در محور سیاسی، دیگر نمایندگان استان خراسان رضوی با اختلاف چند صدم از رقبا عقب افتاده و از ادامه رقابت ها بازماندند.  
این مسوول گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با ۱۱ تیم دانشجویی منتخب، در این مرحله از رقابت های کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی حضور یافته است.
دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با ۶۰ هزار دانشجو شامل ۱۰ واحد و ۶ مرکز است که مشهد و نیشابور واحدهای جامع آن محسوب می شوند.
این دانشگاه هزار عضو هیات علمی دارد و ۶۱۶ رشته‌شهر، ۱۴۰ رشته‌مقطع کارشناسی ارشد و ۱۱۴ رشته‌مقطع دکتری در آن دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha