سهرابیان: می‌توان نام پهلوان را روی «بهمن نصیری» گذاشت

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون قایقرانی کناره‌گیری بهمن نصیری از حضور در بازی‌های المپیک را اقدامی پهلوانانه توصیف کرد و گفت: برای من به عنوان پدر خانواده، انتخاب یک نفر از میان ۲ نفر برای حضور در بازی‌های توکیو کار سختی بود.

به گزارش ایرنا، علیرضا سهرابیان، در نشست محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور با روسای فدراسیون‌های المپیکی با اشاره به حضور همه جانبه جامعه ورزش در عرصه‌های مختلف گفت: ورزش همواره مظلوم بوده است.

وی ادامه داد :می‌خواهم از طرف ورزشکارانم صحبت کنم. سال ۹۸ سیل آمد و اولین گروهی که خودجوش به مناطق سیل زده اعزام شدند دختران و پسران قایقران بودند و در جاهایی حاضر شدند که امدادگران هم نمی‌توانستند بروند.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: ورزشکاران ما به خاطر کمک به سیل‌زدگان نتوانستند به کاپ جهانی بروند و ما جریمه شدیم. وقتی به فدراسیون جهانی نامه نوشتیم و دلایل را عنوان کردیم تمام جرایم را بخشیدند.

وی گفت: از جاهای مختلف تماس گرفته می‌شد و چالشی برای انتخاب از بین ۲ نفر(ملایی و نصیری) برای المپیک داشتیم. هم اکنون ۲ ورزشکار ما نقره گرفته‌اند و اگر دوره گذشته بود، حتما ۲ سهمیه در روئینگ گرفته بودیم ولی الان باید از بین ۲ نفر، یک نفر انتخاب می‌شد.

سهرابیان ادامه داد : بهمن نصیری یکی از این ۲ قایقران، زنگ زد و گفت به خاطر فشاری که روی شما است و در حالی که استحقاق حضور در المپیک را دارم ، اعلام می‌کنم که از حضور در المپیک انصراف می‌دهم. کاری که او کرد پهلوانانه بود. بهمن نصیری بیکار است و درخواست اشتغال او را دارم.

رییس فدراسیون قایقرانی یادآور شد :برای من این کار ارزشمند است. به عنوان پدر خانواده قایقرانی تلاش می‌کنم هر پاداشی که به المپین‌ها تعلق خواهد گرفت، بهمن هم بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha