۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84342389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید

تهران - ایرنا - یک جوان فلسطینی صبح امروز (سه شنبه) به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر «البیره» در کرانه باختری به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری «فلسطین الیوم»، «احمد جمیل فهد» در محله «ام الشرایط» در جنوب شهر البیره در نزدیکی «رام الله» در کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیست شهید شد.

از سوی دیگر، پایگاه خبری عبری زبان «والا» اعلام کرد که یک نظامی اسرائیلی در جریان آموزش‌های نظامی در پایگاه «گولانی» در شمال فلسطین اشغالی هدف تیراندازی قرار گرفته و به شدت زخمی شده است.

شهادت یکی دیگر از مجروحان غزه

بامداد امروز هم یک جوان فلسطینی که در جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که «محمود عمار ابو جراد» جوان فلسطینی ساکن شهرک «بیت حانون» در جنوب این باریکه که در حملات جنگنده‌های رژیم اسرائیل به این شهر زخمی شده بود، بامداد امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

شمار شهدای غزه به ۲۵۳ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که با شهادت ابو جراد، شمار کلی شهدای حمله ارتش صهیونیستی به غزه به ۲۵۳ نفر افزایش یافت.

در ادامه این بیانیه آمده است: ۶۹ نفر از شهدای حملات ارتش صهیونیستی به غزه در جنگ ۱۲ روزه کودک، ۴۰ نفر زن و ۱۷ نفر هم از افراد سالخورده هستند. در این جنگ ۱۹۴۸ نفر دیگر از ساکنان نوار غزه زخمی شدند.

همزمان با ۱۲ روز جنگ در غزه، اراضی اشغالی نیز صحنه درگیری‌های شدید بود که در مجموع ۲۱ نفر هم در قدس و کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند و بیش از ۶۰۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم و مجاز بودن ماهیگیری برای فلسطینیان از امروز

شبکه خبری فلسطین الیوم گزارش داد که رژیم صهیونیستی از امروز گذرگاه «کرم ابوسالم» در جنوب نوار غزه را بازگشایی خواهد کرد و ماهیگیران فلسطینی نیز مجاز هستند تا فاصله ۶ مایلی ساحل غزه اقدام به ماهیگیری کنند.

به گفته رسانه‌های صهیونیستی، با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم، ورود سوخت، دارو و مواد غذایی به نوار غزه تا حدودی تسهیل خواهد شد.

همچنین قرار است گذرگاه «بیت حانون» در «ایرز» هم برای انتقال مجروحان جنگ غزه و ورود هیئت‌های خارجی به این باریکه بازگشایی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha