۵ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۳۶
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84343377
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی سمنان درباره تشدید بارش‌های روز چهارشنبه هشدار نارنجی داد

سمنان- ایرنا- اداره کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی دراین استان، با اشاره به تقویت و تشدید فعالیت سامانه بارشی طی امروز چهارشنبه به ویژه در اتفاعات شمالی، هشدار نارنجی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل هواشناسی استان سمنان روز چهارشنبه به ایرنا افزود: طی اعلام هشدار زرد روز دوشنبه مبنی بر فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه ، فعالیت این سامانه امروز به صورت شدیدتر در ارتفاعات شمال استان، به صورت رگبار، رعد و برق، باد شدید، و احتمال تگرگ، ادامه دارد که بر اساس آن هشدار نارنجی اعلام می شود.

ایرج مصطفوی افزود: سامانه فعال در استان سمنان در ساعات بعدازظهر و شب به صورت رگبار و گاهی رعد و برق و باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: باد شدید و گرد و خاک و نوسان دما بین ۲ تا ۵ درجه سانتیگراد، دیگر آثار فعالیت این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به نوسان دمای هوای شهر سمنان بین ۱۹ تا ۳۰ درجه سانتیگراد افزود: امروز رضوان با ۹ و ایوانکی، گرمسار و آرادان با ۳۳ درجه سانتگیراد کمینه و بیشینه دمای استان را تجربه می‌کنند.

بارش های بهاری از اواسط اردیبهشت در استان سمنان آغاز شد و اداره کل هواشناسی استان نسبت به ناپایداری‌های جوی به صورت‌های مختلف هشدارهای زرد و نارنجی اعلام ‌کرده است.

استان سمنان دارای ۹ ایستگاه سینوپتیک، ۱۵ ایستگاه اقلیم شناسی و ۵۰ ایستگاه باران‌سنجی در نقاط مختلف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha