۶ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84344553
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار ملایر: ایجاد ستاد انتخاباتی در حلقه مرکزی شهر ممنوع است

همدان- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت که براساس مصوبه شورای تامین و هماهنگی‌های انجام شده با هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات، ایجاد و برپایی ستادهای انتخاباتی در حلقه و محدوده مرکزی شهر ممنوع است.

«قدرت الله ولدی» روز پنج‌شبنه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برهمین اساس، اجازه ایجاد ستاد تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در رینگ مرکزی شهر ملایر داده نمی شود.

وی افزود: در شورای تامین و هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان ملایر موضوع تعدد ستادهای انتخاباتی نامزدها مطرح و ایجاد این مراکز خارج از محدوده مرکزی شهر بلامانع است.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: داوطلبان شورای شهر نیز در مدت زمان قانونی تبلیغات با هماهنگی و مجوز ستاد انتخابات شهرستان ملایر می توانند نسبت به ایجاد ستادهای تبلغیاتی در مناطق مختلف شهرداری اقدام کنند.

ولدی تاکید کرد: مسئولان ستادهای انتخاباتی حامیان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ملایر نیز می بایست به صورت کتبی به فرمانداری معرفی شوند.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه تجمع در ستادهای انتخاباتی داوطلبان ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد می شود، افزود: داوطلبان موظف هستند تمامی دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا را به خوبی رعایت کنند تا مشکلی در روند برگزاری انتخابات به خصوص در زمان قانونی فعالیت های تبلیغاتی ایجاد نشود.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: تمام تلاش ما ایجاد بستر مناسب برای حضور حداکثری، مشارکت پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای است و برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری انتخاباتی حداکثری، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

ولدی گفت: ملایر آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در ۲۸ خرداد را دارد و تمامی مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات با سرلوحه قرار دادن اصل مهم بیطرفی و قانونمداری، برای برگزاری هرچه باشکوهتر این دوره از انتخابات تلاش می کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha