۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84345939
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه از مهاباد

۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵
کد خبر: 84345939
اخبار کوتاه از مهاباد

مهاباد- ایرنا- اهدای ۵۱۰ میلیون ریال برای کمک به بازسازی بازارچه اصغری مهاباد، توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان مهاباد و برگزاری توری عکاسی یک روزه از جمله اخبار کوتاه این شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایرنا، در ادامه پویش‌های مردمی و کمک خیرین مهاباد به بازارچه آسیب دیده ناشی از آتش سوزی، "سوران سراجی" مدیر نماینده کاشی و سرامیک سراجی با همکاری شرکت گلدیس کاشی، سرامیک مورد نیاز برای بازسازی بازارچه قدیم این شهرستان را اهدا کردند.

وی در مراسم اهدای سرامیک‌های اهدا شده به بازارچه قدیم مهاباد گفت: با رایزنی صورت گرفته با شرکت گلدیس به منظور حمایت از بازاریان آسیب دیده بازارچه، ۴۴۰ متر مربع سرامیک مرغوب برای کف به ارزش ۵۱۰ میلیون ریال به هیات امنای بازارچه تحویل داده شد.

وی افزود: روند بازسازی بازارچه قدیم مهاباد همچنان در جریان است و نیازمند کمک جدی خیرین و شهروندان برای بازسازی آن هستیم.

سراجی اظهار داشت: صاحبان شرکت و بازاریان شهرستان می‌توانند علاوه بر اینکه در بازسازی این بازارچه مشارکت داشته باشند، اقلام و مصالح مورد نیاز بازسازی را با قیمت پایین و یا فاکتور جهت حمایت از بازاریان آسیب دیده در اختیار هیات امنا قرار دهند.

حمل و نقل محموله سرامیک نیز از سوی یکی از جرثقیل‌های شهر مهاباد بصورت رایگان انجام شده است.

۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان مهاباد توزیع شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد گفت: ۲۰۰ بسته حمایتی به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر با هدف کمک به نیازمندان، در اختیار اقشار آسیب‌دیده و خانواده‌های بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفت.

اخبار کوتاه از مهاباد

سرهنگ منوچهر مودبی افزود: سپاه و بسیج در قالب طرح کمک به اقشار ضعیف و نیازمند و در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب وارد عمل شده و این بسته‌های معیشتی را برای کمک به نیازمندان این شهرستان تدارک دید.

وی با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان شناسایی و سازماندهی شده‌اند، افزود: برای هر خانواده یک بسته معیشتی شامل برنج، روغن، سویا و حبوبات به ارزش ریالی سه میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

سرهنگ مودبی با بیان اینکه هزینه لازم برای تامین این بسته‌های معیشتی از محل کمک‌های سپاه تامین شده است، اظهار داشت: بسیج و سپاه در رزمایش کمک‌های مومنانه و مجاهدانه در صحنه حضور یافته و نشان داده‌اند رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان را فراموش نکرده‌اند.

برگزاری تور عکاسی یک روزه در مهاباد

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: برگزاری تور یک روزه عکاسی در مناطق آبشار سلوک، دامنه های بُز سینا، آبشار سوله دوکل منطقه اشنویه برگزار می شود.

رحیم بایزیدی با بیان اینکه ظرفیت این تور محدود است، اظهار داشت: این تور همراه با آموزش، هم اندیشی، عکاسی از طبیعت و تفریحی خواهد بود.

وی اضافه کرد: علاقمندان تا ۱۱ خردادماه جاری فرصت دارند مدارک خود را به آدرس مهاباد، خیابان امام خمینی (ره)، مجتمع فرهنگی و هنری، طبقه اول، انجمن سینمای جوانان مهاباد، پلاک ۳۹۱ و کد پستی ۵۹۱۳۸۱۳۱۵۳ تحویل دهند.

انجمن سینمای جوانان مهاباد با سه دهه فعالیت در جنوب آذربایجان غربی، یکی از مراکز آموزش فیلمسازی و مشاغل سینمایی است.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha