۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۸
کد خبر: 84347212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان بوشهر ۱۵ رتبه کشوری در پرسش مهر ۲۱ کسب کرد

۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۸
کد خبر: 84347212
استان بوشهر ۱۵ رتبه کشوری در پرسش مهر ۲۱ کسب کرد

بوشهر- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: دانش آموزان و فرهنگیان این استان ۱۵ رتبه کشوری در بیست و یکمین دوره مسابقات پرسش مهر کسب کردند.

به گزارش ایرنا، علی موحدی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان بوشهری در پاسخ به پرسش رئیس جمهوری در اول مهر ۱۳۹۹ با موضوع "فرزندانم! برای مقابله با ویروس کرونا، چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی‌ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنیم" مطرح کرد.

وی بیان کرد: در این مسابقه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان بوشهر موفق به کسب سه رتبه اولی، سه رتبه سومی و ۹ رتبه شایسته تقدیر شدند.

موحدی اضافه کرد: در بخش دانش‌آموزی سارا منصوری از شهرستان دیر در رشته شعر، محمد علی آخوندزاده از شهرستان دشتستان در رشته وبلاگ‌نویسی و مینا موسوی از منطقه سعدآباد در رشته طراحی رتبه اول کشوری را بدست آورده‌اند.

وی ادامه داد: در این بخش فاطمه احمدی از منطقه کاکی به مقام سوم کشوری در رشته نستعلیق دست یافته است.

موحدی یادآور شد: مقام سوم کشوری بخش فرهنگیان در رشته‌های نمایشنامه نویسی و تصویرسازی به ترتیب به لقمان بحرانی و شیما سلیمانی از فرهنگیان شهرستان دیر رسیده‌است.

وی گفت: حیدر منصوری و هاجر احمدی از شهرستان دیر و فاطمه اسلوبی‌خواه از شهرستان دشتستان در رشته شعر، هاجر شفیعی و امین خیاط در رشته نمایشنامه نویسی، فریده فهیمی‌مجرد و نرگس قائدی در رشته داستان‌نویسی، حسن احمدنیا از منطقه دلوار در رشته وبلاگ‌نویسی و حامد ارشاد در رشته موشن گرافی موفق به عنوان شایسته تقدیر در این مسابقات معرفی شده‌اند.

بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری در ۲۰  رشته و گرایش  و با حضور بیش از ۲ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۶۴۷ دانش آموز و فرهنگی شرکت‌کننده برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha