۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84347736
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال کردستان منتشر شد

سنندج - ایرنا - مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اعلام فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال استان خبرداد و گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۲۱ مرداد سال جاری فرصت ارسال آثار دارند.

ماجد رموزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آثاری که برای نخستین بار در سال ۱۳۹۹ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شدند می توانند در این دوره جایزه کتاب سال کردستان شرکت کنند. 

وی با اشاره به اینکه آثار منتشر شده مولفان و پدیدآورندگان ایرانی و خارجی در حوزه کردستان شناسی و آثار مولفان و پدیدآورندگان کردستانی در همه حوزه ها هم شرایط شرکت در این دوره جایزه کتاب استان را دارند، افزود: در این جایزه ویراست جدید آثار علمی اگر به تشخیص گروه داوری ۴۰ درصد نسبت به ویراست قبلی تغییر کرده باشد مجددا قابل بررسی است.

رموزی با بیان اینکه کتاب های آموزشی و کمک درسی از دایره انتخاب و داوری جایزه کتاب سال خارج می شوند، گفت: هر جلد از کتاب های دوره ای در صورت استقلال محتوایی حکم یک کتاب مستقل را دارد در غیر اینصورت بررسی اثر منوط به ارایه نیمی از مجلدات است.

مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد : ملاک داوری آثار به این دوره از جایزه کتاب سال کردستان، سال نشر و شناسنامه کتاب خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد، اظهار داشت: هر مولف باید سه نسخه از اثر خود را برای شرکت در فرآیند داوری حداکثر تا ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه جایزه ارسال کند.

مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به  دبیرخانه جایزه کتاب سال کردستان واقع در سنندج، بلوار توحید، مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج ارسال کنند و در صورت هر گونه سوالی می توانند با شماره های ۳۳۲۸۵۰۷۰- -۳۳۲۸۵۲۴۰ تماس حاصل کنند. 
دومین دوره جایزه کتاب سال کردستان به میزبانی شهرستان سقز در سوم مرداد ماه سال ۱۳۹۸ و با تجلیل از آن ۲۷ نفر برگزیده برگزار شد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha