مشارکت حداکثری پشتوانه دولت در تصمیم‌گیری‌های مهم است

شهرکرد- ایرنا- رییس ستادهای مردمی نخبگان انقلابی و جبهه راه نوین انقلاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری گفت: رییس‌جمهوری که با مشارکت بالایی انتخاب و تشکیل دولت دهد در تصمیم‌گیری‌ها با قدرت بیشتری عمل خواهد کرد.

محسن حسین‌میرزایی شنبه در آیین افتتاح ستادهای مردمی نخبگان انقلابی و جبهه راه نوین انقلاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ایران اسلامی در آستانه انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز١۴٠٠ قرار دارد و نزدیک شدن به این رویداد مهم به‌ عنوان گویاترین نماد مردم‌سالاری دینی، مسئولیت خطیری را متوجه مردم ایران اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: ملاحظه موقعیت حساس جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با نهضت عمیق و گسترده بیداری اسلامی در منطقه و نفوذ آرمان‌های انقلاب اسلامی در وجدان‌های بیدار ملل جهان و اوج‌گیری رویارویی جریان دینداری الهام‌گرفته از انقلاب اسلامی با استکبار جهانی از یک سو و نیز مورد توجه قرار دادن شرایط منطقه‌ای و قوت‌ها و ضعف‌های داخلی از دیگر سوی اهمیت انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو را از اهمیت دوچندانی برخوردار کرده است.

رییس ستادهای مردمی نخبگان انقلابی حجت الاسلام رئیسی در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: یکی از موارد بسیار مهم در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری و گسترده مردم است زیرا زمانی‌که یک دولت با مشارکت بالایی تشکیل شود تصمیم‌گیری‌های آن نیز با قدرت بیشتری انجام خواهد گرفت و با تکیه بر این پشتوانه خواهد توانست برنامه‌های خود را با توانمندی بالاتری اجرا کند.

حسین‌میرزایی انتخاب فرد اصلح را از دیگر موضوعات مهم عرصه انتخابات دانست و گفت: مردم ولایت‌مدار و با بصیرت علاوه‌بر اینکه به موضوع مشارکت حداکثری توجه لازم را داشته باشند با انتخابی آگاهانه، شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی برای ریاست جمهوری انتخاب کنند زیرا سطح تاثیرگذاری قوه مجریه بر سرنوشت کشور و مردم بسیار وسیع و گسترده است.

وی خاطر نشان کرد: همان‌قدر که اصل انتخابات مهم است و حضور گسترده مردم مورد تاکید است، مساله انتخاب اصلح نیز در میهن اسلامی ما که همه امور برمبنای عمل به تکلیف انجام می‌گیرد و به مقوله انتخابات به عنوان یک واجب شرعی نگاه می‌شود از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

حسین‌میرزایی خاطر نشان کرد: انتخاب اصلح در پرتو انتخاب رییس‌جمهوری با کفایت، دغدغه‌مند، نوآور، دارای کارنامه‌ای امیدبخش و آگاه به کمبودها، اولویت‌ها و راه‌های برون‌رفت از مشکلات محقق می‌شود.

وی افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، از مدتها قبل جلساتی با نخبگان و موثرین اقشار مختلف در استان برگزار و رایزنی‌های متعددی صورت گرفت و با تبیین وضعیت موجود و موضوع مهم و تعیین کننده انتخابات و تشریح شاخصه‌های مهم مدنظر مقام معظم رهبری در مورد کاندیدای اصلح، لزوم حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی به یک گفتمان عمومی و مطالبه همگانی تبدیل شد.

 رییس ستادهای مردمی نخبگان انقلابی و جبهه راه نوین انقلاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح، اظهار داشت: ولایتمداری، عملگرا، اندیشمند و خوش‌فکر، عدالتخواه و ضدفساد، مردمی و دارای عملکرد جهادی و انقلابی و برخورداری از اقبال عمومی مردم از جمله این ویژگی‌ها است که حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی از این ویژگی‌ها به خوبی برخوردار است.

حسین‌میرزایی خاطر نشان کرد: روز شنبه هشتم خرداد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد مردمی نخبگان حمایت از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به صورت رسمی در استان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha