آینده خوب کشور با حضور پرشور در انتخابات محقق می‌شود

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور تاکید کرد و گفت: همه باید با انگیزه در انتخابات پیش رو شرکت کنیم و آینده‌ای خوب برای کشور رقم بزنیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: کشور متعلق به آحاد ملت است و همه باید در برابر سرنوشت خود احساس مسوولیت کنیم و با انگیزه‌ای مضاعف در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت گسترده در انتخابات آینده‌ای روشن را برای کشور ترسیم می‌کند، اضافه کرد: مدیران و دستگاه‌های متولی باید امور مربوط به انتخابات را تا ساعات آخر به خوبی پیش ببرند، به این امید که اتفاقی بیفتد که مورد رضایت پروردگار و مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان به روایتی از امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: براساس فرموده این امام همام، خوش برخوردی، خوب گوش کردن و خوب پاسخ دادن، سه موردی است که دلالت بر درستی اندیشه انسان دارد و همه باید آن را رعایت کنیم.

شرکت در انتخابات وظیفه‌ای الهی است
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، شرکت در انتخابات را وظیفه‌ای الهی دانست و افزود: پیام مشارکت گسترده مردم، رای دادن به حریت، آزادی، یکدلی، توسعه، رونق، عمران و آبادانی است و آینده روشن تری برای کشور رقم خواهد زد.

ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه رییس جمهور منتخب مردم نیز باید آینده‌نگر باشد، اضافه کرد:دولت جدید باید برای اشتغال جوانان و رفع نیازهای مردم تمام تلاش خود را بکار گیرد و مدیرانی شایسته در راستای خدمت بهتر به ملت انتخاب شوند.

وی برخورداری از قدرت علمی و شجاعت را لازمه منتخبان ملت در کرسی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها دانست و یادآور شد: مسوولان آینده باید امانتداری و احساس مسوولیت و عمل به وعده‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند..

شرکت گسترده در انتخابات، یعنی قدرتمند شدن
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: انتخابات روز بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شود و به دلیل اینکه در این شرایط حساس، دشمنان روی این ماراتن سیاسی تمرکز کرده‌اند، بنابراین همه باید با مشارکت گسترده، آنان را ناامید کنیم.

سردار سیدصادق حسینی با بیان اینکه هجمه سنگینی از عملیات روانی در داخل و خارج کشور در حال انجام است، افزود: دشمنان به دنبال این هستند که مردم را مایوس و نسبت به انتخابات دلسرد کنند که باید با هوشیاری مانع از عملی شدن توطئه‌های دشمنان شویم.

وی انتخابات پیش رو را تقابل بین کفر و اسلام و حق و باطل عنوان کرد و ادامه داد: مشارکت در انتخابات یعنی قدرمند شدن و ایجاد امنیت و شکست تحریم ها و به طور قطع با شرکت پرشور در انتخابات، می‌توان قدرت چانه‌زنی کشور را در سطح بین‌المللی بالا برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha