مشارکت حداکثری در انتخابات ضریب امنیتی کشور را افزایش می‌دهد

سبزوار- ایرنا- نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات است مشارکت حداکثری در این عرصه ضریب امنیتی کشور را افزایش می‌دهد.

بهروز محبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات پیش رو یکی از آزمون‌های مهم ملت ایران است و مردم انقلابی ایران با وجود برخی مشکلات اقتصادی حضور پر رنگی در عرصه انتخابات خواهند داشت.

وی با بیان این که انتخابات یک وظیفه و تکلیف الهی برای مردم است ادامه داد: عزت و اقتدار نظام اسلامی منوط به حضور مردم در صحنه های مختلفی همچون انتخابات است.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مردم به دنبال رفع مشکلات اقتصادی هستند گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه های اقتصادی خود را به صورت عملیاتی بیان کنند.

محبی افزود: به طور یقین مردم با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: جریان‌های سیاسی مختلفی در عرصه انتخابات حضور دارند لذا در کنار مشارکت حداکثری، انتخاب نامزد اصلح نیز از اهمیت زیادی برخودار است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا، اولین میان‌ دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه کنونی برگزار می‌شود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha