۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84351213
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمبود نان در اشنویه رفع شد

۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷
کد خبر: 84351213
کمبود نان در اشنویه رفع شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: طی روزهای گذشته مشکلاتی که مربوط به کمبود نان در این شهرستان ایجاد شده بود با تعویض شیفت، جابه‌جایی و مدیریت رفع شد.

حامد رمضانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جهت رفع کمبود نان مقرر شده‌است که تمامی نانوایی‌ها از ساعت هفت صبح تا ۱۳ فعال باشند.

وی ادامه داد: نصب و راه‌اندازی دوربین در نانوایی‌ها نیز الزامی شده‌است و هرگونه توزیع و فروش نان بسته‌بندی به خودروهای سیار و فروشگاه‌ها در ساعات کاری تعیین شده ممنوع بوده و با متخلفان برخورد صورت می گیرد.

 رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: همچنین مقرر شده است تعدادی از نانوایی‌ها به صورت دوره‌ای با تعیین لیست قبلی و اعلام از طریق فضای مجازی در شیفت بعداز ظهر نیز فعالیت ‌کنند.

وی افزود: همچنین بر اساس مصوبه کارگروه آرد، نان و گندم این شهرستان، تعطیلی تعدادی از نانوایان که تراکم جمعیتی دارند، لغو و ملزم به پخت نان و ارایه خدمت به همشهریان شوند.

رمضانی در خصوص فعالیت نانوایی‌های مناطق حاشیه و دوردست نیز اظهار داشت: این نانوایی‌ها علاوه بر ارایه خدمت باید تولید نان مازاد را جهت برنامه‌ریزی توزیع در فروشگاه‌های از قبل تعیین شده تحویل اتحادیه نانوایان دهند.

وی گفت: لیست اسامی نانوایان ۲ شیفته نیز از طریق رسانه‌های شهرستان اطلاع رسانی شده و خوشبختانه امروز طی بازرسی‌ها موردی از کمبود نان گزارش نشده‌است.

به گزارش ایرنا، طی روزهای اخیر در شهرستان اشنویه در برخی نقاط کمبود کاذب نان بوجود آمده بود که این مشکل هم‌اکنون برطرف شده است. 

۱۲۵ واحد نانوایی در اشنویه آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند که از این تعداد ۸۰ واحد در مناطق شهری و ۴۵ واحد در مناطق روستایی قرار دارد. 

شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار ۵۰۰ واحد دارای پروانه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha