۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۷
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84351326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان شمالی کسب نشان نقره میثم قشلاقی را تبریک گفت

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی، کسب نشان نقره رقابت های قهرمانی آسیا " میثم قشلاقی" بوکسور بجنوردی تبریک گفت.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در این پیام آورده است: حضور ارزشمند شما در مسابقات قهرمانی آسیایی بوکس و کسب نشان نقره این رقابت ها موجب افتخار و مباهات ملت عزیز ایران و به ویژه استان خراسان شمالی است.

وی افزوده است: اینجانب با غرور و افتخار کسب این نشان ارزشمند را به شما جوان لایق و ورزشکار خراسان شمالی، مربیان پرتلاش و خانواده ورزشی استان تبریک عرض می نمایم و از درگاه پروردگار متعال آرزوی توفیق روز افزون در تمامی میادین زندگی خواستارم.

پیش از این نیز نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، با صدور پیامی کسب این نشان ارزشمند را به بوکسور بجنوردی و جامعه ورزشی استان تبریک گفت.

میثم قشلاقی، بوکسور با سابقه استان خراسان شمالی که در کارنامه ورزشی خود کسب عنوان قهرمانی کشور در رده جوانان و اعزامی به مسابقات برون مرزی و عضویت در تیم ملی را دارد، هفته گذشته در نخستین تجربه آسیایی خود در وزن ۸۱ کیلوگرم به مصاف "سومیت" از هند رفت و با شایستگی توانایی فنی خود را به حریف دیکته کرد و پیروز شد.

 وی در یک چهارم نهایی  در مقابل با "بکزاد نورتائولتوف"  قهرمان بوکس جهان از قزاقستان با نمایشی حساب شده، به برتری دست یافت و سزاوارانه به نیمه نهایی رسید.

قشلاقی جمعه شب نیز با ارکین "عادیل‌بک " از قرقیزستان مبارزه کرد و مانند همیشه با ضربات سنگین خود بوکسور حریف را اسیر کرد و با شایستگی به فینال رسید.

این بوکسور بجنوردی که از سوی گزارشگران کشورهای مختلف لقب "تایسون ایرانی"  داد شد، شب گذشته در فینال با «روزمتوف دیلشودبک» از ازبکستان که مدال نقره جهان را کارنامه اش داشت روبرو شد  و در حالی‌که با ضربات سنگین خود بارها حریف را گرفتار کرد با رای عجیب داوران و با حساب سه بر دو بازنده شد و به نشان نقره این رقابت ها بسنده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha