رسانه‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش‌آفرینی کنند

شهرکرد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت:‌ رسانه‌ها برای مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نقش‌آفرینی کنند.

حجت‌الاسلام سید احمد موسوی روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران تاکید کرد: رسانه‌ها با ایجاد شور انتخاباتی بین مردم و ایجاد انگیزه بین گروه‌های مختلف، زمینه این شور انتخاباتی را فراهم کنند.

وی مساله انتخابات را رایج‌ترین،‌ شرعی‌ترین و موجه‌ترین راه در حکومت دانست و افزود: این ستاد برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به‌دنبال ارائه برنامه‌هایی با هدف ایجاد تغییر در بخش‌های مختلف است.

موسوی به وجود برخی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره و تصریح کرد:‌ ایجاد رونق اجتماعی و رسیدن به پایداری اقتصادی و اجتماعی می‌تواند این مشکلات را کاهش دهد.

وی یادآور شد:‌ روی کار آمدن دولت قوی و مردمی در رفع و جبران ناامیدی‌ها بین مردم در حکومت اسلامی نقش مستقیم ایفا می‌کند.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۸ ستاد در استان برای حمایت از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تشکیل شده است که همگی زیرمجموعه شورای هماهنگی ستادهای مردمی این نامزد انتخاتی فعالیت می‌کنند.

وی گفت: حضور پُرشور، گسترده و حداکثری قشرهای مختلف در انتخابات ۱۴۰۰ قدرت ایران در سطح بین‌المللی افزایش می‌دهد.

موسوی تاکید کرد:‌ حضور مردم در ۲۸ خردادماه سال‌جاری پشتیبانی از نظام دینی و اسلامی است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha