۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۱۰
کد خبرنگار: 3061
کد خبر: 84351981
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده جنبش حماس: تجربه حاج قاسم ما را قوی‌تر کرد

تهران- ایرنا- نماینده جنبش حماس در تهران گفت: دانش و تجربه گران قیمتی که از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و برادران همرزمش به ما رسید، بسیار تاثیرگذار بود و در کنار موشک‌های فلسطینی، قدرت، توانایی و کارآمدی رزمندگان مقاومت را در مقابله با صهیونیست‌ها به شکل خیره‌کننده‌ای افزایش داد.

"خالق قدومی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با قدردانی از حمایت های همیشگی، همه جانبه، خالصانه و صادقانه جمهوری اسلامی ایران از مردم ستمدیده فلسطین اظهار داشت: رژیم صهیونیستی دشمن مشترک ایران و فلسطین است و مردم کشورمان هیچگاه حمایت های مردم و مسئولان جمهوری اسلامی از آرمان فلسطینیان را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبانی خالصانه و صادقانه خود را از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشتند و در مجامع جهانی و بین المللی همواره حامی و پشتیبان مردم کشورمان و در کنار آنها بوده اند.

قدومی با تاکید بر اینکه این بدان معنی است که ما اهداف مشترک و آینده مشترک داریم، گفت: ۲ هدف مشترک ایرانیان و فلسطینیان، آزادی قبله اول مسلمانان یعنی قدس شریف و نابودی دشمن مشترک امت و دشمن انسانیت یعنی رژیم صهیونیستی است.

وی درباره تاثیرات حمایت ها و پشتیبانی های جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین همه جانبه و چند بعدی است و ابعاد مختلف انسانی، نظامی و سیاسی را در بر می گیرد.

موشک با برد ۲۵۰ کیلومتر ساختیم

نماینده جنبش حماس در تهران گفت: رزمندگان فلسطینی موشک "ایاز" را با برد دست کم ۲۵۰ کیلومتر ساخته اند که علاوه بر برد مناسب دارای قدرت تخریب قابل توجهی است.

رزمندگان فلسطینی به تازگی و در جریان جنگ ۱۲ روزه، در میان شگفتی جهانیان، با موشکباران شهرها و مراکز مهم و راهبردی رژیم صهیونیستی از جمله تل آویو و عسقلان، ضمن تحمیل شکست سنگین نظامی به این رژیم جنایتکار کودک کش، صهیونیست ها را وادار به قبول آتش بس کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha