حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد تضمین کننده آینده روشن برای کشور است

ارومیه- ایرنا- امام جمعه اهل سنت نقده با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: حضور پرشور طی روز ۲۸ خرداد در پای صندوق های رای، تضمین کننده آینده روشن برای کشور است.

"ملا ستار تمرنژاد" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات امسال از سرنوشت‌سازترین انتخابات است زیرا دشمنان سعی در ضربه زدن به انقلاب از طریق انتخابات دارند بنابراین حضور پرشور و هوشمندانه می تواند آینده روشنی برای کشور ترسیم کند.

وی اظهارداشت: مردم با فصل الخطاب قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری و با آگاهی و هوشیاری، افرادی شایسته را انتخاب کنند.

وی با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان در خصوص انتخابات اضافه کرد:  مشارکت موثر در انتخابات نماد شعور سیاسی بالای مردم ایران اسلامی است.

امام جمعه اهل سنت نقده در خصوص تبلیغات انتخاباتی نیز بیان کرد: کاندیداها وعده ها و شعارهایی ندهند که خارج از توان اجرایی آنان باشد.

"تمرنژاد" با اشاره به خودداری کاندیداها از تخریب یکدیگر گقت: کسی که اخلاق را در میدان رقابت رعایت نکند، نمی تواند مدیر خوبی برای کشور باشد و معیارهای اسلامی و دینی باید فصل الخطاب کاندیداها باشد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha