۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84352637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: امام راحل معنویت را احیا کرد

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امام راحل(ره) با بنیاد نهادن انقلاب اسلامی، بار دیگر معنویت و پاسداشت ارزش‌ها را در کشور احیا کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در آیین سالروز ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در مسجد جامع سنندج اظهار داشت: پاسداری از ارزش‌ها، احیای ارزش‌ها و نگاه به جنبه‌های اعتقادی و جهادی از ویژگی‌های مهم مکتب امام خمینی است.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های مکتب امام(ره) را ایجاد پیوند میان معنویت و سیاست دانست و افزود: اگر این دو در کنار همدیگر قرار گیرد، بسیاری از کارها با موفقیت و درستی پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اعتقاد راسخ و صادقانه به نقش مردم در امور کشور از ویژگی فکری امام خمینی بود، اضافه کرد: نگاه و رویکرد جهانی داشتن و اعتقاد به عدالت اجتماعی از دیگر خصلت‌های فکری و رفتاری امام راحل بود.

حجت‌الاسلام پورذهبی رمز پیروزی و موفقیت در امور کشور را در پیروی از مکتب امام عنوان کرد و اظهار داشت: مسوولان باید کاری کنند با رفتار خود، مردم را به انقلاب، ارزش ها و معنویت گرایش دهیم.

وی به موضوع انتخابات اشاره کرد و آن را بسیار مهم خواند و افزود: اگر می خواهیم انتخاباتی پرشور داشته باشیم باید جذابیتی ایجاد کنیم که مردم با عشق و علاقه و احساس مسوولیت مشارکت گسترده داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه حضور گرم مردم در پای صندوق‌های رای دشمنان را ناامید می‌کند، گفت: باید برای دعوت مردم به شرکت حداکثری در انتخابات، مبلغ عملی باشیم و خود نیز صادقانه در این راه تلاش کنیم.

امام خمینی(ره) ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ رحلت کرد.امام راحل در روز بیستم جمادی الثانی ۱۳۲۰ هجری قمری مطابق با ۳۰ شهریور ۱۲۸۱ هجری شمسی در شهرستان خمین از توابع استان مرکزی به دنیا آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha