۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 2182
کد خبر: 84352690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرهنگیان زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار جوانرود به اهمیت حضور مردم در پای صندوق اخذ رای اشاره کرد و گفت: فرهنگیان با افزایش آگاهی و بصیرت انتخاباتی زمینه مشارکت حداکثری مردم را در این عرصه فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، رستگار یوسفی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه هر انتخابی اثراتش به جامعه باز می‌گردد، افزود: همه ما در جامعه به نوعی مسوول هستیم و باید با اتحاد و همدلی زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنیم.

وی همچنین به اهمیت تزریق واکسن کرونا در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: بازگشایی مدارس مشروط به انجام واکسیناسیون عمومی است لذا فرهنگیان برای استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا، فرهنگ سازی کنند.

فرماندار جوانرود با اشاره به نقش انکار ناپذیر آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی کارآمد و رشد و توسعه جامعه تاکید کرد: هزینه کردن در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای آینده است.

وی یادآور شد: سرمایه گذاری در نظام آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه و پیشرفت و است و هر جامعه‌ای برای رشد و ترقی باید در آموزش و پرورش به عنوان زیربنا سرمایه گذاری کند.  

رییس آموزش و پرورش جوانرود نیز در این جلسه گفت: مجموعه آموزش پرورش و همه فرهنگیان این شهرستان تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به کار گرفته‌اند.

کیومرث میرزایی افزود: در راستای فرهنگ سازی برای  واکسیناسیون عمومی نیز از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha