۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹
کد خبر: 84352936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در بانه و مریوان کشف شد

سنندج‌ - ایرنا - جانشین فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: طرح عملیاتی "رعد ۴" آغاز شده و در این راستا ۵۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرزهای بانه و مریوان کشف شده است.

سرهنگ محمدعارف سپهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق، طرح عملیاتی "رعد ۴" در مرزهای حوزه بانه و مریوان اجرا و توفیقات چشمگیری در این زمینه کسب شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نخ سیگارت، ۱۲۹ راس دام سبک و سنگین، یک هزار و ۳۷۹ قلم لوازم آرایشی بهداشتی، ۳۸ هزار و ۱۱۰ لیتر سوخت، ۶۳ هزار و ۱۸۰ قطعه جوجه یک روزه، ۷۵۳ ثوب البسه، ۳۶ دستگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و هفت هزار و ۹۰۵ قلم دارو و سایر اقلام از قاچاقچیان کشف شد.

جانشین فرمانده مرزبانی استان کردستان با اشاره به دستگیری ۲۷ قاچاقچی و توقیف ۱۲ دستگاه خودرو، اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در طرح "رعد ۴ "، ۵۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین مرزبانی استان در پایان به عزم جدی مرزبانان این فرماندهی در مقابله با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و تحقق شعار سال ۱۴۰۰ تحت عنوان سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مرزبانان استان کردستان آماده انجام هرگونه ماموریت و جان فشانی در این زمینه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha