مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت ایران در جهان را افزایش می‌دهد

شهرکرد- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری و نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی ا اشاره به در پیش بودن اتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد: ایران اکنون حرف نخست در خاورمیانه را می‌زند و مشارکت حداکثری در انتخابات، قدرت کشور در خاورمیانه و حتی سطح جهان را افزایش می‌دهد.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان بروجن تاکید کرد: عامل بروز بیشتر مشکلات درون کشور است و ربطی به اعمال تحریم‌ها علیه کشور ندارد.

وی افزود: انتخاب اصلح و روی کار آمدن یک دولت انقلابی و جهادی می‌تواند مشکلات کنونی کشور را رفع کند.

جعفری تصریح کرد: امروز جریان مقاومت در فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است و رژیم اشغالگر قدس حتی زودتر از ۲۵ سال آینده، از بین برود.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز به‌دنبال ناامنی‌هایی در رژیم صهیونیستی، مهاجرت‌های معکوس از اسرائیل به مناطق امن‌تر آغاز شده است.

جعفری تاکید کرد:‌ مسوولان به‌صورت شبانه‌روزی تلاش و طرح‌های مهم را به سمت و سوی تامین اعتبارات با هدف تسریع در تکمیل و بهره‌برداری  هدایت کنند.

وی با اشاره به ضرورت تسریع در روند اجرایی طرح‌های عمرانی شهرستان بروجن افزود: موانع موجود بر سر راه این طرح‌ها شناسایی و راهکارهای علمی برای رفع آن فراهم شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha