۱۵ خرداد ۱۴۰۰، ۷:۳۹
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84353603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ میلیارد ریال برای ساخت درمانگاه خیریه بیماران سرطانی بروجن جذب شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا شهرستان بروجن با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی درمانگاه تخصصی خیریه بیماران سرطانی و صعب‌العلاج در این شهرستان گفت: خیران نیک‌اندیش این شهرستان تاکنون ۱۲۰ میلیارد ریال برای ساخت این طرح کمک کرده‌اند.

جعفرقلی ایران‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: علی‌رضا ولیان یکی از خیران نیک‌اندیش بروجن منزل مسکونی خود را به وسعت ۴۵۰ مترمربع و به ارزش ۶۰ میلیارد ریال برای ساخت درمانگاه تخصصی خیریه بیماران سرطانی و صعب‌العلاج به موسسه خیریه امدادگران عاشورا اهداء کرد.

وی افزود: برای ساخت این درمانگاه در ۶ طبقه با یک‌هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا تاکنون ۶۰ میلیارد ریال از سوی خیران نیک‌اندیش بروجن تقبل شده است.

ایران‌پور تصریح کرد: درمانگاه تخصصی خیریه بیماران سرطانی و صعب‌العلاج بروجن به بخش‌های تخصصی فیزیوتراپی، رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، شیمی‌درمانی، دندان‌پزشکی، چشم‌پزشکی، قلب،‌ نواز قلب،‌ نواز مغز، نوار ریه، ‌تست ورزش و ‌آزمایشگاه مجهز می‌شود.

وی یادآور شد: در این طرح چهار مطب ۲ نفر ویژه متخصصان و یک طبقه مختص اسکان پزشک پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا شهرستان بروجن اظهار داشت: تعدادی از تجهیزات و امکانات تخصصی درمانگاه تخصصی خیریه بیماران سرطانی و صعب‌العلاج از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد و بقیه از محل کمک‌های خیران نیک‌اندیش خریداری، نصب و بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: طبقه همکف این طرح برای درمانگاه عمومی به‌منظور خدمات‌رسانی به تمامی مردم و بیماران پیش‌بینی شده است.

ایران‌پور تاکید کرد: فعالیت موسسه خیریه امدادگران عاشورا شهرستان بروجن از سال ۱۳۹۲ آغاز شد و این موسسه هم‌اکنون ۳۴۰ بیمار زیرپوشش دارد.

مسوول برنامه‌ریزی معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ دستگاه‌های این مرکز از نوع دیجیتال و مجهز به آخرین فناوری روز خواهد بود.

سید مهدی کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: تامین متخصصان رشته‌های مختلف مرتبط با بخش‌های درمانگاه تخصصی خیریه بیماران سرطانی و صعب‌العلاج بروجن از رفت و آمد شهروندان این شهرستان برای درمان به مرکز چهارمحال و بختیاری و یا استان‌های دیگر کشور و همچنین از تحمیل هزینه‌های گران بر دوش بیماران و خانواده‌های آنان جلوگیری می‌کند.

وی افزود: با خریداری و نصب تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز این مرکز می‌توان علاوه بر مردم شهرستان بروجن، به بیماران سایر نقاط چهارمحال و بختیاری و حتی استان‌های هم‌جوار خدمات پزشکی تخصصی ارائه داد.

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha