شرکت در انتخابات صیانت از نظام به‌یادگارمانده امام راحل است

مراغه - ایرنا - عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: شرکت در انتخابات صیانت از نظام و جمهوری اسلامی به عنوان یادگار ماندگار امام راحل است.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در مسجد جامع مراغه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون هزاران شهید تداوم یافته و حفاظت از ارزش‌های آن رسالت همگانی است.

وی با بیان اینکه شهدای بسیاری در طول سال‌های پیش از انقلاب، زمان پیروزی شکوهمند آن و نیز هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شده، ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های رای در حقیقت ارج نهادن به این مجاهدت‌هاست.

وی اضافه کرد: مشارکت و حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات پیش‌رو زمینه‌ساز ارتقای امنیت میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف خواهد بود.

وی همچنین انتخاب اصلح را نیز مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: انتخاب اصلح و شایسته از بین نامزدهای تایید صلاحیت شده در این انتخابات از جمله وظایف همه در جامعه اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: با وجود اینکه انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو امری مهم است اما میزان مشارکت اهمیتی بالاتر و صدچندان دارد.

وی با اشاره به مجاهدت‌های امام راحل در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، ادامه داد: طی سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیاری از انقلابیون مجاهدت‌ کردند، شهید شدند یا زیرشکنجه‌های رژیم ستمشاهی متحمل رنج بسیار شدند.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکتی بی‌سابقه و بی‌نظیر در تاریخی تشییع انجام داد و در طول سالیان عمر با برکت خود با پرورش علما و شخصیت‌های بزرگ، تداوم‌بخش انقلاب اسلامی بود.

به گزارش ایرنا آیین بزرگداشت ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مردم و مسئولان شهرستانی در مسجد جامع مراغه برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha