امام خمینی (ره) با قیام خود ملت ایران را به اوج عزت رساند

یاسوج- ایرنا- رییس سازمان عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امام خمینی (ره) با قیام و انقلاب خود ملت ایران را به اوج عزت، عظمت، اقتدار و پیشرفت در تمامی عرصه ها رساند. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی روز جمعه در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در یاسوج اظهار داشت: امام خمینی (ره) با توکل به خدا، بهره گیری از آموزه های دینی و اعتماد به ملت ایران قیام کرد و توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و رژیم پهلوی را سرنگون کند. 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه ارزش های والای الهی و انسانی شکل گرفت و آغاز آن نیز از قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بود. 

رییس سازمان عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: هدف امام خمینی (ره) از پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاکمیت دین مبین اسلام و آموزه های دینی در کشور بود. 

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران «نه» گفتن به استکبار جهانی، استعمار و استبداد بود. 

وی ابراز داشت: سردمداران شرق و غرب با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالف بوده و آن را محکوم می کردند زیرا منافع نامشروع آنان را در ایران و منطقه خاورمیانه به خطر انداخت. 

رییس سازمان عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور ملت ایران در تمامی عرصه ها عامل خنثی شدن توطئه های شوم دشمنان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون است. 

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان هم اینک به یک درخت تنومند و استوار تبدیل شده است. 

وی افزود: امام خمینی (ره) یک نظام فکری و سیاسی بر مبنای قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) را در کشور مستقر کرد. 

رییس سازمان عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امام خمینی (ره) ملت ایران را به شرکت در امور سیاسی فراخواند حال آنکه سران رژیم پهلوی جدا بودن دین از سیاست را به مردم القا کرده بودند. 

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی عنوان کرد: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال حماسه دیگری خلق خواهند کرد. 

وی ابراز داشت: دشمنان از هر روش و ابزاری به منظور دلسرد کردن ملت ایران برای شرکت کمرنگ در انتخابات پیش رو استفاده می کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی، دینی، ملی، سیاسی، قانونی و اجتماعی است. 

وی اظهار داشت: ملت ایران تاکنون نشان داده اند که وفادار به نظام و انقلاب هستند و با هوشیاری، آگاهی و بصیرت پای صندوق های اخذ رأی حضور می یابند و یک انتخابات پرشور و سالم برگزار می شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha