امام خمینی(ره) فصل نوینی را در تاریخ ایران اسلامی آغاز کرد

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پیامی به مناسبت سالروز جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ۱۴ خرداد را یادآور حزن انگیزترین روز تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) فصل نوینی را در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی آغاز کرد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است که با گذشت سال ها از رحلت جانسوز آن مرد بزرگ، در جهانی که ظلم و بی عدالتی آن را فراگرفته و کشور عزیزمان ایران اسلامی که هر لحظه مورد تهدید و هجمه‌های دشمنان قرار دارد، آموزه‌های آن پیر فرزانه راهگشای بسیاری از مسائل بین‌المللی و داخلی است.
وی در این پیام آورده است: امام خمینی(ره) با رهبری حکیمانه و عالمانه خود عظیم ترین حماسه مردمی و شگفت انگیزترین پدیده قرن حاضر را به خلق حکومت دینی برخاسته از اراده مردم را طراحی و پایه گذاری کرد و استکبار و صهیونیست جنایتکار را در منطقه به چالش کشید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ۱۴ خرداد بهترین فرصت برای بازخوانی آرمان‌های امام راحل برای مردم و مسئولان است تا همه بدانند که کارگزاران نظام تا چه میزان در مسیر آرمان های امام( ره) گام برداشته و مبانی و اهداف آن پیر مراد را تا چه اندازه جامه عمل پوشانده اند.
در ادامه این پیام آمده است: مسئولان و دولتمردان باید از اراده پولادین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی الگوبرداری کرده و با تکیه بر ظرفیت‌ها علمی، پژوهشی، صنعتی و کشاورزی زمینه آبادانی ایران اسلامی را فراهم کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: مسئولان و دولتمردان باید در راه نیل به اهداف بزرگ و والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب از هر گونه تک روی و تزلزل پرهیز کرده و از تجمل گرایی، اشرافی گیری، غفلت و غرور اجتناب کنند و با استعانت از خداوند متعال، عنایات امام زمان(عج) و ارواح طیبه شهدای گرانسنگ برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در ادامه این پیام حضور پر شور مردم در انتخابات را تبلور صیانت از و حراست از آرمان‌های امام خمینی(ره) و نهضت انقلاب اسلامی دانست و بیان کرده است: حضور حداکثری اقشار مردم در این فرآیند ملی ضمن تثبیت اقتدار و عظمت ایران اسلامی، تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: از دلدادگان به امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانسنگ انتظار می‌رود با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات پیش‌رو، یکبار دیگر بلوغ سیاسی و پشتیبانی خود از نظام اسلامی را اعلام کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha